Is dit een indroger of toch wat anders?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Rachje20, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Hoi hoi,

Ik ben nogal aan het klungelen met de pil en nu voor de zekerheid vanmiddag toch maar getest.
    Heb ik te maken met een indroger?
    Alvast bedankt voor het kijken!

Liefs Rach

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,1 KB
      Weergaven:
      7
  2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Volgens mij is dit een pennestreepje

3. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Is t een predictor?

4. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Dit is een Kruidvat testje. Bedankt voor t kijken!

5. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Is het een early predictor test?
    Die zou ik namelijk niet vertrouwen.. zijn veel meiden hier die er positief mee hebben getest en er toch niets was en zelfs hun mannen of nog erger kraanwater wat een positieve uitslag gaf op die testen..

Als het geen early predictor zou ik toch denken aan indroger.. en anders over een weekje ofzo weer even testen?

6. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Lees net dat het een kruitvat test is. Hebben we tegelijk getypt haha.

Dan zou ik dus denken dat het een indroger is en over een weekje nog eens proberen.. want als die positief is dan is het wel z'n vaag streepje dat ik echt nog eens over een week pas zou testen ipv over 2 dagen..

7. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Oke :) het is nogal een vreemd dun lijntje daarom denk ik dat ie negatief is. Ik zou de 2v5 halen vind ik zelf duidelijkere testen

8. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Ja verwachtte er ook niks van. Maar m'n pitstop week was vreemd en liet lang op zich wachten. Daarna voelde ik me debieus haha. En normaal blijven echt alle testen Omo wit, dus ik wilde toch even meer meningen vragen!

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Deze testen geven vrijwel altijd een pennestreepje na afleestijd. Dit is een negatieve test.

Zou voor de zekerheid met een ander merk testen en dan niet zo'n test waar een pkusje op moet verschijnen zoals deze. Is die ook negatief, dan ben je niet zwanger.

Deel Deze Pagina