Hoi dames. Ik begrijp helemaal niets meer van mijn ovulatietesten. De afgelopen 6 dagen telkens weer een knalpositieve ovulatietest. Ik gebruik de testen van de action. Ik heb voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief. De afgelopen maanden heb ik deze testen ook gebruikt en gaven ze een duidelijke piek aan en een dag later een hele lichte streep. Zou het kunnen dat het eitje nog niet gesprongen is? Meestal heb ik een constante cyclus van 26 dagen en had dinsdag mijn eisprong moeten hebben.
zwangerschapstest heeft ze al gedaan als ik het zo lees... Helaas kan ik je niet helpen, nog niet eerder dit gezien.
13e om 9uur is donkerder ik zou denken dat daar je piek zit. De rest kan verklaarbaar zijn dat je veel LH afstoot. Ene heeft dat meer dan de ander
Welk merk zwangerschapstest heb je gebruikt mss dat deze niet gevoelig is en je daarom neg hebt getest?
Mss nig eens testen met een 2v5 van kruitvat? Wat een gek gedoe he zou anders ook niet weten wat hetczou kunnen zijn
Zelf had ik ook altijd positieve ovulatietesten en dat duidde op PCOS. Maar dat strookt niet met je regelmatige cyclussen. Ik zou inderdaad even andere merken proberen!
Hmm heel raar dit. Zal als de testen positief blijven toch over 2 dagen ofzo nog eens een zw. test doen!
Er is er maar 1 positief en dat is de 13e De rest is donker maar lang niet zo donker als de 13e Waarschijnlijk is deze action test niks voor jou. Je hebt van sensitest de normale misschien is dat wat voor je. Niet de groene pakken wat die zijn juist weer heel gevoelig. Zo zie je maar iedere vrouw is anders ik had bijna nooit een streepje en had daarom de gevoelige van sensitest genomen en toen werd voor mij alles weer duidelijk! 3e ronde raak!
Bedankt voor het meedenken meiden. Zojuist 2v5 in huis gehaald maar het lijkt mij dat je daar nu nog niets op ziet mocht het zo zijn. Vandaag wel weer een ovulatietest gedaan en die was een stukje lichter. Misschien toch mijn ei gemist...
Die is inderdaad een stuk duidelijker te zien. Maar als ik naar je ovulatietesten kijk van deze maand zou ik zeggen dat je ei de 13e is geweest.