Deze ronde voor de eerste keer action ovulatietesten gebruikt. Maar deze zijn al 3 dagen positief. Dan bedoel ik dus teststreep donkerder dan controle streep. Daarvoor was er een licht streepje. Iemand ervaring met de testen? Hoelang bleven ze bij jou positief? Hieronder foto's van mijn testen. Links controle streep en rechts teststreep. Eerste foto zijn de onderste 2 testen van eergisteren en gisteren. En op foto 2 de test van vanmorgen.
Bij mij 12 uur.. Om 18 uur positieve test en om haf acht al minder.. Maar waarschijnlijk was die eerder op de dag al wel positief, dus ik denk gemiddeld binnen 24 uur bij mij..ik heb maar 1 positieve test gehad per ronde Oja ik vind alleen de onderste positief
Bij de onderste is de test streep even donker. Alleen de controle streep is hij de bovenste lichter. Bij alle 3 de testen was de test streep donkerder dan de controle lijn. Dus dan moet hij als positief worden beschouwd volgens de beschrijving.
Hmm, Misschien toch er naast tempen voor meer duidelijkheid? Waarschijnlijk is je ei niet gelijk gesprongen?