Ik zie heel vaag een plusje staan. Misschien testen met kv 2v5 om te kijken of er daar een streepje op komt
Ik zie wel iets. Maar ik weet niet wat ik ervan moet maken aangezien je hem uit elkaar gepluist hebt, en ik niet bekend met de test ben.
Zo was die van mij ook en de volgende dag had ik een positieve digitale test van clearblue. Ik vond deze echt geen goede test, veel te onduidelijk. Ik zou je dus een digitale aanraden, dan hoef je niet meer te duren, maar zie je meteen resultaat.
Ik zou ze ook niet slopen, maak je jezelf alleen maar gek mee, hoewel ik wel iets zie wat op een plus lijkt, maar ik zou nog even verder testen met eventueel een andere test.
Kruidvattest 2 voor 5 was negatief... Ben wat vroeg met testen, heb al drie dagen last van onderbuikpijn. Vandaar dat ik uit nieuwsgierigheid al eens een testje tegenaan smeet. Nu 6 dagen voor NOD. Zou dit dan toch vals positief zijn? 😏
Niet vervelend en je bent nog vroeg maar volgens mij is kV gevoeliger dan clear blue? Zou even blijven testen met kv.....
Hier een slechte ervaring met deze test. Ook net zoals jij open gemaakt en dacht licht een streepje te zien en was toch vals alarm. Natuurlijk hoop ik het voor je.
Deze test is absoluut niet bedoeld om te slopen. Daardoor geeft hij dus juist een valse streep. Ik zou deze als negatief beschouwen en morgen nogmaals testen en de test met omhulsel binnen de tijd op de foto zetten. En nee... de kv is niet gevoeliger dan de cb. Ik had bij de een na laatste zwschap met dezelfde urine een zeer duidelijke teststreep met de cb en een mega vage streep op de kv buiten de tijd. Mijn dochter is alweer bijna 6 jaar
En 6 dagen voor nod, hoeveel dpo is dat?? Ik werd altijd ongi op dag 11-12 dus 6 dagen voor nod was bij mij 5-6 dpo en niet bijna niet mogelijk om al posi te testen.