1,5 uur na de test pas treepje opgemerkt

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door happymom3, 26 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymom3

happymom3 Lid

7 jun 2016
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede avond!

Aanstaande vrijdag zou ineen menstruatie moeten krijgen dus vol goed moet vanmorgen vol goede moed een Kruidvat test gedaan....dus tijdens mijn eerste ochtendplasje op de camping de test uitgevoerd. (07.30)
    Het was nog vrij schemerig in de caravan dus ik kon niks zien!

Zo'n 1,5 uur later zag een vriendin de test en merkte wel een streepje op! Toen zei dat zei en ik wat beter tuurde zag ik hem idd ook! Maar dus wel 1,5 uur na het uitvoeren van de test dus ik weet niet of die er om 07.30 ook al stond....

Nou weet ik dat ik morgen ochtend gewoon opnieuw een testje kan doen maar ik zou zo graag gerustgesteld de nacht in willen gaan....

Ik heb uiteraard vanmiddag weer een testje gedaan maar die gaf negatief aan maar stond ook in de bijsluiter dat als je voor je mogelijke menstruatie test dat dus met ochtend urine moet...

Zal ik niu zwanger zijn of niet?!

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Geen idee of je zwanger bent.
    Het enige waar wij een antwoord op kunnen is dat de test ongeldig is omdat je hem veel te laat hebt afgelezen en het dus een indroger kan zijn.
    Morgen nogmaals testen en dan in daglicht beoordelen binnen 5 minuten.

Succes!

3. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb op 8 dpo ook een kv test gedaan en streepje kwam pas na 20 min.
    Of je zwanger bent, durf ik niet te zeggen uiteraard, maar de kans is wel aanwezig.
    Overigens is mijn ochtendurine meestal niet de meest gevoncentreerde. Dat is de 2e of 3e plas pas. Maar hoe donkerder je urine, hoe meer geconcentreerd. Zou ik morgen goed op letten. Kan best dat je urine vanmiddag erg licht was en er daardoor geen streepje kwam. Hoeveel dpo ben je nu?

4. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.565
    1.866
    113
    Vrouw
    Morgen idd een nieuwe test doen en dan kijken met 5 min of er een tweede streepje op staat. Spannend!

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Heb je een foto van de test?

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Mee eens,de test is,omdat je te laat hebt gekeken,voor nu ongeldig.Even een nieuwe doen en binnen de tijd beoordelen.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat kan nu niet eerlijk beoordeeld worden.

Er staat nuchter bekeken niet voor niets een bepaalde maximale afleestijd in de bijsluiter. Dat heeft een reden.

Verder is er niemand die je kan vertellen of dat streepje er binnen 15 minuten stond of niet.

Enige manier is om opnieuw te testen morgenochtend en de test dan binnen de tijd af te lezen.

8. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    En heb je al opnieuw getest :) Ik hoop voor je dat je ook vandaag een streepje krijgt (binnen de gestelde afleestijd)

Deel Deze Pagina