8 dpo

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nathalie1989, 23 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flynnagan

Flynnagan Niet meer actief

Gefeliciteerd! 😆😍

2. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Voorzichtig gefeliciteerd :) ik hoop dat ze mooi oplopen de komende dagen, ga voor je duimen :)

3. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Dit is niet verkeerd bedoeld, maar ik moet nu ook wel lachen om je reactie.
    Eerst is hij niet positief en grijs en niet zwanger en bij de volgende test vraag je of ze niet verder is dan 8 dpo....

Nogmaals ik bedoel dit niet verkeerd naar jou toe, maar soms hou ik het niet meer bij hoe veranderlijk de mens kan zijn.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    De mens is niet veranderlijk maar de test is enorm opgelopen.
    De test van vanochtend oogt op mijn beeldscherm grijs (ik schreef ook: hij lijkt grijs. Heb nergens gezegd dat hij grijs is).
    Ook heb ik nergens gezegd dat ik vond dat ze niet zwanger is :( Ik zei dat ik hoopte dat ze gaan oplopen (en dat hebben ze in een rap tempo gedaan gelukkig).
    Ik hou er niet zo van als mensen woorden in mijn mond leggen die ik nooit gezegd of uberhaupt gedacht heb.

Dus als iemand dan een middag test laat zien die ineens meer dan verdubbeld is en er ook op mijn beeldscherm roze uitziet, dan vraag ik mij af of ze wel 8 dpo is want de test van vanochtend komt wel overeen met 8 dpo, maar de test vanmiddag doet toch voorkomen dat ze verder is aangezien ik dit resultaat vaker zie bij 10-11 dpo.

Je ziet toch zelf ook wel dat op de bovenste test de streep amper waarneembaar is en uren later de test ineens zeer duidelijk is.
    Dus nogmaals, de mens is niet veranderlijk.... de test is het.

Had ik alleen de test van vanmiddag gezien dan had ik alleen de opmerking gemaakt of ze wel 8 dpo was en had ik niet gezegd dat hij grijs "lijkt".

5. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    De test is inderdaad mooi opgelopen. Maar dat schreef ik eerder ook al.
    Ik leg je geen woorden in de mond hoor. Het was gewoon een opvallende verandering bij jou.
    Maar denk ook dat we wellicht allemaal moeten ophouden met in te vullen voor een ander hoeveel dpo iemand is aan de hand van een kleur van een test.
    een simpel woordje zinnetje, niet eens kwaadwillend bedoeld, kan iemand behoorlijk onzeker maken. (Ben er zelf zo een die daar gevoelig voor is).
    Enfin, ik vond het gewoon grappig dat je zo reageerde.

6. nathalie1989

nathalie1989 Actief lid

6 okt 2011
    486
    0
    16

wat je schrijft... je kan er onzeker van worden.... dat klopt dus wel want door die reacties hier ging ik vanmiddag nog een keer testen, anders had ik tot morgen gewacht maar ik ging twijfelen... ook al was twijfelen niet nodig want is wist zelf wel dat die roze was en meeteen zichtbaar:D

Moraal van het verhaal in deze topic: NATHALIE IS ZWANGER wheoeoeoeoeoe hihi ben er super blij mee en iedereen bedankt voor het meekijken en meeschrijven.

Ik zal morgen hier nog even mijn ochtend test plaatsen met 9 PDO... tot morgen allemaal:D

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik vind het wel grappig dat nou juist jij dit zegt, aangezien je zelf vanmiddag vroeg of jouw streepje wel overeenkomt met je zwduur en dus het aantal dpo ;)

Geen aanval dus hoor, maar hetzelfde grappige als jij mijn 2e opmerking in dit topic vond :D

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je minder onzeker wordt van een duidelijk streepje op je test in een vroeg stadium dan een licht streepje in een later stadium ;)

Maar idd.... je bent lekker zwanger!!
    Nogmaals gefeliciteerd meid!

9. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Dat is waar, maar nu vraag ik het zelf. Het gaat er ook niet om of ik mijn testn niet goed vind oplopen (vind ik nl wel), maar dat het niet strookt met die waardes van het bloed (nu misschien wel, maar dat weet ik maandag pas). Bij een ander is het makkelijker oordelen dan bij jezelf. En ja, ik ben behoorlijk onzeker over een lage waarde in bloed, maar toch een donker streepje. (Bang dat ik blij ben met een dode mus dus).

10. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ja, prachtige testen! Gefeliciteerd :D

11. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Gefeliciteerd!

12. Snoep

Snoep Niet meer actief

Dat kan, ik heb echter zelf meegemaakt een paar dagen voor nod een zichtbaar streepje (anderen zagen m ook duidelijk genoeg) en toch ongi, en t was ook geen foute innesteling want bloedgeprikt dezelfde dag als de test en dat gaf een hcg waarde van 0,1 aan.

Ik ZEG ook niet dat een lichte test perse vals is, als ie op gaat lopen, was ie net vals dus haha. Alleen om bij de eerste lichte schaduwstreep te gaan feliciteren en juichen vind ik tricky, das m'n eigen ervaring

13. Snoep

Snoep Niet meer actief

Mooi opgelopen, wat fijn! Voorzichtig gefeliciteerd!

14. Snoep

Snoep Niet meer actief

Helemaal mee eens, dit verschil zie je doorgaans na een dag, niet na een paar uur (en al helemaal niet met middagurine op 8 dpo)

15. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Super meis, voorzichtig gefeliciteerd. Als je wo en do een positieve ovu test had dan is je ei waarschijnlijk donderdag gesprongen en was je gister 9dpo en vandaag 10. Het kan natuurlijk dagje meer of minder zijn, maar dit ligt het meest voor de hand.

16. Snoep

Snoep Niet meer actief

En, alweer getest?

17. bluebelleke

bluebelleke Actief lid

8 apr 2013
    338
    9
    18
    Vrouw
    Belgie
    Proficiat!! Ik heb ook al 3 keer positief getest op 8dpo en was zeker van mijn eisprong (getempt en ovutesten)
    Dus het kan wel!

18. Snoep

Snoep Niet meer actief

Benieuwd of je nog weer getest hebt, nu twee dagen later zou ie al heel donker moeten zijn

19. nathalie1989

nathalie1989 Actief lid

6 okt 2011
    486
    0
    16
    :d:d:d:d

Bijgevoegde bestanden:

20. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Mooi hoor! Van harte!

Deel Deze Pagina