Ik weet t niet meer.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Annajong, 4 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annajong

Annajong Lid

30 aug 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dus als je de pil slikt en je komt in je stopweek en je bent ongesteld, dan ben je niet zwanger? Als je pseudo-menstruatie zou hebben en je zou testen test je dan wel positief? Want een baby kan niet leven met te weinig hcg? Na zeven weken zwanger moet je toch positief testen als je zwanger zou zijn ? Sorry voor deze vragen maar ik maak mezelf gek door al die verwarde dingen op internet...

2. melissanda

melissanda Actief lid

25 mrt 2013
    103
    0
    16
    noord holland
    als je 7 weken zwanger bent zou je inderdaad posi moeten testen . en in je stopweek niet zwanger tjah als je de pil goed slikt en niet vergeet of ziek bent tussen door , zou je niet zwanger moeten zijn. op de pseudo menstruatie kan ik geen antwoord geven. van waar deze vragen :p?

3. Annajong

Annajong Lid

30 aug 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze vragen zijn gekomen sinds ik zwangerschapssymptomen heb en inderdaad de pil een keer ben vergeten en elke keer wordt ik banger als ik op internet kijk. Omdat ik dacht dit is al uitgesloten met zwangerschapstesten en ongesteldheid omdat ik nog geen kinderwens heb

4. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Begrijp ik goed dat je testen hebt gedaan? Wanneer ben je een keer de pil vergeten? En hoe lang slik je de pil al?

5. Annajong

Annajong Lid

30 aug 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slik de pil een aantal jaar denk ongeveer drie nu, toen ik mijn man leerde kennen. Ja ik heb vier testen gedaan alle vier negatief. Ik ben meerdere pillen vergeten dat is het probleem.. dit is gebeurd in de derde week, daarna de drie pillen die er nog op zaten dus dag 19 tm 21 gewoon geslikt en toen verder gegaan met me volgende strip op dag vijf was ik toen ik seks(hij was niet klaargekomen), heb er nooit meer aangedacht, heel dom..

6. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.481
    5.840
    113
    Op basis van je vorige topic en deze som ik even wat dingen op, correct me if i'm wrong:D;

- Je hebt seks gehad met je vriend/man maar hij is niet in je klaargekomen.

- Je gebruikt de pil, en de vergeten dosis heb je wel weer ingenomen.

- Een dag na de seks (waarbij je partner niet in je is klaargekomen) had je naar eigen zeggen al symptomen.

En alle testen die je hebt gedaan na die keren dat je de pil bent vergeten zijn negatief. Kortom; ik denk echt dat je het los moet laten en er op moet vertrouwen dat mits je de pil nu goed gebruikt je echt echt echt niet zwanger bent. Zeker niet al 7 weken want dan had een test wel positief moeten zijn.

Hopelijk ben je nu iets meer gerustgesteld

7. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    In week 3 meerdere pillen vergeten is ook niet meteen reden tot paniek. Je kan wat eerder een bloeding krijgen. Vooral pillen vergeten in de eerste week is een probleem (2 of meer pillen). Dit omdat je dan een eventuele eisprong niet goed kan onderdrukken door tekort aan hormonen. Succes!

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

En als je al zwangerschapssymptomen zou hebben, komt dat door de hoge aanwezigheid van HCG en moet je dus een positieve zwangerschapstest hebben. Helemaal als je meent al 7 weken zwanger te zijn.

Wist je dat je lichaam gekke dingen kan doen als je er ondanks negatieve testen en pilbloeding maar in blijft geloven dat je wellicht toch zwanger bent? Je kunt letterlijk misselijk worden (en daardoor mogelijk zelfs spugen) van angst en dat dus weer op een mogelijke zwangerschap gooien! Vervolgens maak je jezelf dus alleen maar erger bang.

Wellicht kunnen jullie het gezien je angst beter dubbel dutch doen, condoom + pil dus.

En verder zou je als je zo bang blijft om zwanger te kunnen zijn, wellicht even naar je huisarts kunnen gaan voor een echo of bloedtest om je gerust te stellen dat je echt niet zwanger bent.

Deel Deze Pagina