Al best goed te zien hoor! Voorzichtig gefeliciteerd Hopelijk lopen ze mooi op de komende dagen! Als je op zondag een knaller had, zou je eitje heel goed op maandag al gesprongen kunnen zijn, dan zou je vandaag zelfs al op 10 DPO kunnen zitten. (en misschien zelfs 11, als de eisprong op zondag is geweest.. was je test sochtends of savonds positief?) Bij mij sprong mn ei ruim binnen 24u na positieve test, dus het is wel mogelijk dat een paar daagjes verder bent
Tnx iedereen Zondagavond het donkerst, maandag laat heel ietsje lichter, scheelde niet veel. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit hoeveel Dpo ik ben Testen lopen mooi op, dat is het voornaamste
Precies! Daar gaat het om! Ik ga wel nog even proberen te wachten, vandaag 6dpo. Maar wil pas met 10dpo gaan testen.
Spannend Pitahaya! Bij 6DPO kon ik heel in de verte al iets zien, wel turen en twijfel, maar achteraf klopte het wel. Als mijn ei eerder zou zijn geweest zou het trouwens geen 6 maar 7DPO zijn. Weet niet of je het op de foto kan zien, zal even toevoegen.
Ook hier een vroege tester, werd even onzeker want had veel reacties dat het echt niet kon, blij om te lezen dat het dus wel kan in deze topic pfieuw!