Deze test is van gisteren ochtend .. nu ik net nog eens keek zag ik een heel licht streepje... vermoedelijk een indroger , toch? Geen idee hoeveel dpo ik ben, ben zelf niet zeker of ik al een eisprong heb gehad ... ben cyclusdag 25 .. voor mn miskraam altijd heel erg lange cyclussen gehad ... na mn miskraam al wel snel menstruatie gehad voor mijn doen ...
Dit is helaas 100% een indroger. Een negatieve test binnen afleestijd kan je daarom beter gelijk weggooien en niet meer naar kijken.
Balen dat het zo onzeker is zo. Denk er eens over na om ovulatietesten te gaan doen. dat kan helpen (voor sommigen dan, voor anderen geeft het juist meer stress )
Ja dat heb ik gedaan ... sommige cyclussen kan ik heel duidelijk mijn eisprong vinden, maar afgelopen maand heb ik wel 2 weken van die net niet positieve testen en half positieve testen gehad. (hierbij dacht ik aan pcos) Kan er afgelopen maand niets uit op maken ... ik dacht mss 21 november een piek gezien te hebben (dus mss 22 november eisprong?!), maar durf het niet met zekerheid zeggen omdat ze allemaal een beetje onduidelijk zijn ...
Ik zou morgenochtend nog een test doen En daarna wel weggooien als binnen 5 minuten er niet duidelijk een positief streepje verschijnt