Hallo allemaal, voor een hele tijd terug had ik hier ook al een topic.. omdat we voor 8 maanden geleden besloten hadden om een rustpauze van een jaar in te lassen heb ik ook besloten om hier niet meer te posten. wat een jaar zou worden hebben we ingekort tot 8 maanden. de stress die die "rust" geeft was de laatste 2/3 maanden echt killing. niet goed voor onze relatie. dus afgelopen weekend besloten om eerder terug te gaan naar de gyn. 6 juli gaan we dus terug. hier in t kort mijn verhaal: nov 2006 gestopt met de pil nov 2007 naar de gyn alle onderzoeken hebben we gehad. bij mij was alles goed alleen een klein stofje in mn bloed was iets verhoogd. was niet dramatisch. zaad van mn vriend zitten teveel misvormde zaadcellen in. onze slagingskans was aan t eind van de medische onderzoeken (okt 2008 ) 37% als er t zelf nog zouden proberen, en ook 37% als we toen zouden gaan behandelen. welke behandeling dan ook. dus behandelen had toen geen zin. vandaar dus de rust pauze. niet meer tempen, geen ovu testen, niet gericht klussen.. niets.. heeft dus ook nix geholpen.. vandaag heb ik nogmaals bloed geprikt op dat stofje. kan met de schildklier te maken hebben... 6 juli gaan we terug naar de gyn. dan nog een keer zaadonderzoek en dan bekijken hoe t er nu voor staat en welke behandeling we dan denk ik gaan doen.. spannende tijd dus weer... verder wil ik iedereen heel veel sterkte wensen in die malle molen.. ik weet dat het geen pretje is en dat je een sterkte relatie moet hebben. maar we houden in ons achterhoofd waar we t voor doen.. een heel mooi klein wondertje
hey meid, ik wil je alvast heel veel succes wensen met het geen waar jullie mee gaan beginnen. heb je ook al enig idee wat jullie gaan doen? of hoor je dat de 6e allemaal. succes, x lisa.
ik heb nog geen idee.. ik denk zelf iui maar ja dat is af te wachten.. wel spannend dus.. dank je meid jij ook heel veel suc6 en sterkte meid.. jij hebt er ook al een hele weg op zitten zie ik
Hoi Marieke, Wat jammer dat je hier niet terug bent met beter nieuws en op een ander deel van het forum. Ik wil jullie even heel veel succes en sterkte wensen voor de tijd die komen gaat. Liefs Zora
Kan me goed voorstellen dat de 'rust' stress oplevert. Je kriebels zijn er niet minder om natuurlijk. Krijg je de 6e ook pas de uitslag van je schildklier? Ik hoop dat het na de 6e allemaal heel snel gaat en jullie snel zwanger mogen zijn! Liefs Dreamer
lisa, heb niet alles terug gelezen hoor hihi maar in grote lijnen.. zora jeetje meid jou heb ik hier ook nog gezien toen.. dus ook nog steeds geen wondertje mogen ontvangen.. moet nodig weer eens wat dingen gaan terug lezen zie ik alwel dreamer dank je meid. ik denk dat ik een woensdag vast even bel over die uitslag van t bloed. alles wat ik eerder kan weten is mee genomen toch zoals jullie kunnen zien is mn banner weer opnieuw begonnen.. dus helaas ook deze ronde weer rood. ben er onderhand wel aan gewend geraakt, maar sinds we t besluit hebben genomen om verder te gaan, en ik toen toevallig een dag overtijd was begon t toch een beetje te kriebelen.. maar ach.. wachten gewoon op wat de gyn te melden heeft
vandaag uitslag gekregen van mijn bloedonderzoek.. de waardes waren goed. niet te hoog niet te laag volgens de ass van de gyn, afwachten wat de gyn maandag dus te vertellen heeft..
Fijn dat het bloedonderzoek goed is. Succes alvast voor maandag! En ja....ik ben er helaas ook nog steeds. We houden de moed erin.
Lieve Marieke Wil je alvast heel veel succes wensen voor as maandag. Hopelijk kan de gyn meteen met een plan van aanpak komen en houden ze jullie niet weer aan het lijntje. Jullie hebben lang genoeg gewacht en zelf geprobeerd! Tijd voor aanpakken! Heeeel veel liefs en dikke knuffels van mij!
thx dames! inmiddels terug van de gyn: hier een beetje in de stand... nieuwe gyn, was een vrouw.. haha ik ging ervanuit dat t een man was om ze mijnheer heet .. stom natuurlijk dat je meteen denkt dat t dan een vent is maar goed.. vrij jong ding nog. heel aardig en begreep heel goed waarom we terug kwamen. ook eerlijk geweest in waarom we al wat eerder terug waren. ze was erg direct. heel fijn vond ik dat! we gaan behandelen!!!!! tuurlijk had ik dit gehoopt maar ik dacht t zaad moet eerst nog gecontroleerd worden enzo dus zal wel maanden gaan duren voor we echt beginnen.. maar als ik nu ongesteld word dan moet ik op dag 2/4 even bloedprikken op t vrouwelijk hormoon. als dat goed is dan wachten we de volgende ongi af en beginnen we meteen met spuiten.. ik en spuiten.. mja.. naja.. haha ze wilde ook nog even naar mn eitjes kijken omdat ik op dag 11 zit. had al 1 vrij groot eitje dus zit rond mn vruchtbare periode.. al groeien ze bij mij niet zo heel hard dus kan maar zo zijn dat ik over 3 a 4 dagen pas de eisprong heb maar toch.. wel mooi weer om te zien ik heb t recept en alles al thuis.. het gaat ineens heel hard.. heel vreemd, beetje eng.. maar wel super iui here we come!