Nou had net een heel verhaal neer gezet maar dat ging niet goed. Zal het er nu kort neer zetten en zet dan wel telkens nieuwe tekst neer\. MAandag ben ik vanwege een tik in mijn ex zijn gezicht opgepakt voor huiselijk geweld ( zal even gelijk melden het betreft een relatie van drie en half jaar waarin de politie al 16 meldingen heeft gehad en ik dus normaliter het slacht offer was ) nu heb ik dus voor 10 dagen een huisverbod en sta ik er buiten een paar familie leden alleen voor. Heb gelukkig mijn spullen en die van de kleine mogen pakken maar sta er straks alleen voor met die kleine. financieel sta ik dadelijk aan de afgrond en heb ik alleen een babykamer en meer niet. Begrijp echt niet dat dit in een land als nederlan dzomaar kan Hoop dat jullie misschien al dingen weten kwa dingen regelen want weet echt niet wat er allemaal op me af gaat komen
Heeft een hulpverlener geen contact met je opgenomen voor verdere hulp? Volgens mij krijg je geen huisverbod als je een tikje uitdeelt? Dat 16 x de politie bij jullie aan de deur is gekomen is niet niks he. Hoe gaan jullie het verder doen als de kleine er is? Worden er dan tikjes verkocht en vervolgens je kind niet meer zien omdat je huisvebod krijgt?