Hoi Dames, Ons 1e kindje is inmiddels bijna 2, na 3 jaar MMM overgestapt naar Dusseldorf en hier hadden we het geluk dat de 1e ICSI gelijk raak was. Vorige maand de 1e cryo teruggeplaatst gekregen, helaas is deze niet blijven plakken. Nu zijn we weer begonnen met de 2e poging. Deze keer met stimulatie. Vrijdag een echo en hopelijk horen we dan wanneer de terugplaatsing kan plaatsvinden, mits alles goed gaat met ontdooien. Vind het wel lastig erop te vertrouwen dat we echt wel kans maken met een cryo, mijn man deelt deze onzekerheid helemaal niet. Hij zegt: 'met jou is niks mis, dus zie niet waarom we geen kans maken'. Kennen jullie dit gevoel? zijn er nog meiden die in hetzelfde traject zitten?
crienatje er zijn echt wel kansen met een cryo! Ik het voor de 2de totaal 8 terugplaatsingen gehad waarvan 2 verse en 6 cryo's. In totaal ben ik 2 keer zwanger geraakt en wel van de cryo's! Succes
Wij hebben vandaag de tp van onze cryo gehad. Ik herken je gevoel wel. Kan egens ook niet goed geloven dat een cryo echt een kans maakt. Onze emmy was ingevroren met a kwaliteit, en na het ontdooien was het uiteindelijk van c kwaliteit. Dus dat was wel een beetje een domper. Hoewel het natuurlijk ook gewoon goed kan gaan
Ik ben zwanger van een B & C cryo uit de laatste tp. Alles is mogelijk! Probeer er het beste van te maken deze wacht weken.
Hier ook een cryo-mama! Probeer vertrouwen te houden (al weet ik heel goed dat dat zooooo lastig is!!)! Succes!
Deze berichten doen me goed! Thx . Als ik dit zo lees zie je weer dat iedereen zo zijn eigen verhaal heeft en allemaal het nodige al achter de rug hebben, blijft hard... Deze ronde met menopur en pregnyl, op progynova reageerde ik niet zo goed, tussentijds bloedverlies wat er toch op wijst dat het bms niet helemaal in topconditie is. Zat nu bij de laatste echo op een bms van 10,1, zo dik is het nog niet geweest. Zelfs niet bij de poging waar onze zoon uit voortgekomen is. Hoop dat dat een goed (voor)teken is. As. dinsdag de tp, en dan....... Saar88, voor jouw zijn die killing wachtweken weer begonnen, wat een ramp hè?
Ook ik ben zwanger geraakt van een cryo. Helaas wel een mk gehad....Een cryo is kansrijker dan een verse tp, omdat de omstandigheden in de baarmoeder beter zijn (natuurlijker).