Ik houd dit topic maar gewoon een beetje bij als mijn 'dagboek' . 11/11 dag 3 na tp: 's avonds menstruatieachtige krampen en zeurderige onderrug. Ben ook best moe 's avonds, dus lekker op de bank een tukkie gedaan! 12/11 dag 4 na tp: werd vanmorgen om 4 uur wakker van best heftige menstruatieachtige krampen. Het duurde maar 5 minuten ongeveer. Nu steken heel laag in mijn onderrug... Wachten tot de bloedtest van de 21e gaat me echt niet lukken hoor, haha. Een zw. test 2 weken na de punctie zou toch al wel betrouwbaar moeten zijn??
Maar die heeft volgens mij veel hcg nodig.. en het is pas dag 10 ik testte ook pas op dag 13 positief. Kom op positief blijven
Vanmiddag is het eerste bruinverlies begonnen. Deze ronde gaan we dus maar afschrijven. Vandaag is de brief van de VU bezorgd met de mededeling hoeveel embryo's er zijn ingevroren: alle 3 overgebleven embryo's zijn ingevroren in 2 rietjes!
Ben nog steeds niet ongesteld... maar ik verlies al sinds dinsdag bruin bloed en vandaag rood bloed. Maar geen krampen. Heel irritant die onzekerheid! Morgen krijgen we iig ons antwoord . Lief dat je het vraagt!
Dank je! Xx Ja, zij prikt tenminste op een goede manier zonder dat ik er een dikke blauwe plek aan over houd, haha.
Dat je nog niet echt ongesteld bent kan toch betekenen datt de embryo miss wat later ingenesteld is en dat je dus toch gewoon lekker zwanger bent ik duim voor jr meid heb je ondertussen geen testen meer gedaan ?
Zo bloed is geprikt! Sinds vannacht verlies ik best veel bloed, maar nog steeds geen krampen of zeurende onderrug. Ik denk echt dat de utro de hele handel tegenhoudt, maar dat zullen we over een paar uurtjes eindelijk weten . Ik heb geen testen meer in huis dus ik heb niet meer getest.
Ik zat daar ook 3x bloedend met prikken terwijl mijn testen vet positief waren en uitslag ook.. Hoop voor jou echt dat t anders is maar eerlijk gezegd denk ik ook die utro... succes nog ffkes
Vanmorgen de FM gehad, en er was nog niet veel te zien. Een paar kleintjes van nog geen 7mm. Maandag de 2e FM hoop dat er wat moois gaat groeien.