Heel veel succes vandaag! Ik ben benieuwd hoeveel follikels er zijn doorgegroeid. Ik hoop voor je max 3 dan kunnen jullie zonder "zorgen" aan de klus. In mijn omgeving ken ik een paar moeders met 2 lingen. Het is natuurlijk prachtig als je zwanger zou worden van een meerling máár het is zwaar voor je lichaam en de kleintjes. De meesten die ik ken werden al vroeg opgenomen in het ziekenhuis met vroegtijdige weeën/ kindjes veels te vroeg geboren ( tussen 24 en 32 weken) met alle risico's van dien. Klinkt misschien heel uhh... negatief van mij. Maar door deze ervaringen zou ik persoonlijk echt pas klussen als het maximaal 3 follikels zijn. Oja, de zoontjes van mijn zus zijn met 33 weken geboren (vliezen gebroken en de bevalling zette door) Het zijn nu leuke, gezonde jongens van 13
Ik zou het ook niet doen. Wij kregen ook een vrijverbod bij 5 eitjes. Wij twijfelde toen ook heel erg van wat doen we. Wij dachten ook van ze zulle alle 5 toch niet springen. Nog een extra controle en ja hoor ze waren weer verder gegroeid. Toen kregen we echt een vrijverbod. Moest zelfs aan de pil zodat het zo snel mogelijk wordt afgebroken. Het is natuurlijk jou keuze maar ik heb het niet gedaan
Wat een moeilijke keuze zeg! Vraag me zelf alleen af hoe groot de kans is dat ze allemaal goed groeien. Suces met de echo, hoop dat er max. 4 goed geroeid zijn.
Succes vandaag!! Hoop voor je dat het klusverbod door de gyn wordt opgeheven en dat jullie heel snel zwanger mogen zijn!!!
Hallo allemaal, Nou niet zon best nieuws vandaag maar liefst 22 eitjes! onvoorstelbaar hoe dat kan maar er is geen verklaring voor.... dus maar niet vrijen deze ronde liefs cindy
wat God jou zal schenken zal toch gebeuren... Alleen 22 en de risico is wel moeilijk..ik ben ook al bijna 2 jaar bezig 2 miskramen..geduld is een schone zaak..geduld zal ook beloond worden hoe dan ook..bekijk het positief je word geholpen met behandelingen..minder eitjes is beter meer kans op slagen van je zwangerschap..Meid wees sterk zoek veel steun van je man...
Ik had er 5 en we hebben toch gevreeen. Had nooit verwacht dat ze alle 5 bevrucht zouden raken. Dat is ook niet gebeurd. Het vreemde was dat ik puregon spoot,daar meteen mee moest stoppen en dus ook geen pregnyl kreeg. Ik heb alle eitjes voelen springen maar toen ik ongesteld moest worden had ik totaal geen buikpijn wat ik normaal wel altijd heb bij een eisprong. Ik vraag me dus ook af of het goede eitjes waren. Vijf vind ik overigens wel te doen maar acht is wel heel veel. En nu ik lees dat je er 22 heb,zou je dan geen escape- IVF kunnen doen? Mijn zkh doet daar helaas niet aan
Mijn ziekenhuis doet daar ook niet aan helaas adriana, bedankt voor al jullie lieve reacties...En ik krijg nu ook geen pregnyl om me eisprong op te wekken....dus afwachten maar weer.... Kus cindy