8 follikels...vrijverbod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cindykuhh1988, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Heel veel succes vandaag! Ik ben benieuwd hoeveel follikels er zijn doorgegroeid. Ik hoop voor je max 3 dan kunnen jullie zonder "zorgen" aan de klus.

In mijn omgeving ken ik een paar moeders met 2 lingen. Het is natuurlijk prachtig als je zwanger zou worden van een meerling máár het is zwaar voor je lichaam en de kleintjes. De meesten die ik ken werden al vroeg opgenomen in het ziekenhuis met vroegtijdige weeën/ kindjes veels te vroeg geboren ( tussen 24 en 32 weken) met alle risico's van dien.
    Klinkt misschien heel uhh... negatief van mij. Maar door deze ervaringen zou ik persoonlijk echt pas klussen als het maximaal 3 follikels zijn.

Oja, de zoontjes van mijn zus zijn met 33 weken geboren (vliezen gebroken en de bevalling zette door) Het zijn nu leuke, gezonde jongens van 13 ;)

2. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    Ik zou het ook niet doen. Wij kregen ook een vrijverbod bij 5 eitjes. Wij twijfelde toen ook heel erg van wat doen we. Wij dachten ook van ze zulle alle 5 toch niet springen. Nog een extra controle en ja hoor ze waren weer verder gegroeid. Toen kregen we echt een vrijverbod. Moest zelfs aan de pil zodat het zo snel mogelijk wordt afgebroken. Het is natuurlijk jou keuze maar ik heb het niet gedaan

3. tamjedebamje

tamjedebamje Actief lid

10 jun 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een moeilijke keuze zeg!
    Vraag me zelf alleen af hoe groot de kans is dat ze allemaal goed groeien.
    Suces met de echo, hoop dat er max. 4 goed geroeid zijn.

4. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Succes vandaag!!
    Hoop voor je dat het klusverbod door de gyn wordt opgeheven en dat jullie heel snel zwanger mogen zijn!!!

5. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Hallo allemaal,

Nou niet zon best nieuws vandaag maar liefst 22 eitjes! onvoorstelbaar hoe dat kan maar er is geen verklaring voor....
    dus maar niet vrijen deze ronde :(

liefs cindy

6. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hoe is dat mogelijk? Jeetje hé!

Balen meid!! Sterkte!

7. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat God jou zal schenken zal toch gebeuren...
    Alleen 22 en de risico is wel moeilijk..ik ben ook al bijna 2 jaar bezig 2 miskramen..geduld is een schone zaak..geduld zal ook beloond worden hoe dan ook..bekijk het positief je word geholpen met behandelingen..minder eitjes is beter meer kans op slagen van je zwangerschap..Meid wees sterk zoek veel steun van je man...

8. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Ik had er 5 en we hebben toch gevreeen. Had nooit verwacht dat ze alle 5 bevrucht zouden raken. Dat is ook niet gebeurd. Het vreemde was dat ik puregon spoot,daar meteen mee moest stoppen en dus ook geen pregnyl kreeg. Ik heb alle eitjes voelen springen maar toen ik ongesteld moest worden had ik totaal geen buikpijn wat ik normaal wel altijd heb bij een eisprong. Ik vraag me dus ook af of het goede eitjes waren. Vijf vind ik overigens wel te doen maar acht is wel heel veel. En nu ik lees dat je er 22 heb,zou je dan geen escape- IVF kunnen doen? Mijn zkh doet daar helaas niet aan

9. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Mijn ziekenhuis doet daar ook niet aan helaas adriana, bedankt voor al jullie lieve reacties...En ik krijg nu ook geen pregnyl om me eisprong op te wekken....dus afwachten maar weer....

Kus cindy

10. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Jeetje zeg 22????
    Nou hopelijk is het de volgende keer dat je een mooi aantal eitjes hebt!

11. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    wth... dat zijn er wel heel veel... sterkte met wachten hoor!

Deel Deze Pagina