positieve ovutest....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ingeborghuizing, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeborghuizing

18 jan 2007
    79
    0
    0
    Woehaaaa,had gisteren een positieve ovutest, maar net weer getest en vandaag was het streepje zelfs donkerder dan de test streep! Hoeveel dagen blijft zo'n ovutest positief aangeven, is dat 2 dagen? En kan ik er dan vanuit gaan dat ik vandaag mijn eisprong heb en dat die daarom zo extreem duidelijk is die streep? Ben benieuwd en wil graag inzicht in mijn cyclus.

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    volgens mij krijg je je eisprong pas 36 tot 48 uur na de positievetest, dus in jouw geval dan morgen of overmorgen. Vanavond en morgen zeker klussen

groetjes vruchtje

3. Ingeborghuizing

18 jan 2007
    79
    0
    0
    Maar ik heb de hele week al geklust elke dag, zou het dan verstandig zijn vanavond er weer tegenaan te gaan (niet dat we niet willen, maar is het verstandig?). En als die streep vandaag donkerder was dan gisteren wat kan ik daar uit opmaken. Ik had dus gisteren een even donkere streep als de teststreep, en had dus vandaag een bijna duidelijke streep dan de teststreep. Wanneer is de piek dan begonnen? En geeft ie ook nog positief aan op de dag van de eisprong?

4. Ingeborghuizing

18 jan 2007
    79
    0
    0
    Ik vraag me dus af of de test gisteren wel positief was (zelfde kleur als teststreep) omdat de streep vandaag nog donkerder was dan de teststreep. Of zegt dat niets?

5. Zoals ik het begrijp uit de gebruiksaanwijzing gaat je eitje dan nu echt bijna springen... en als je gister positief hebt getest wilde het toen zeggen dat ie binnen 24-48 uur gaat springen, nou daar zit je nu nog in!

Succes!

6. Ingeborghuizing

18 jan 2007
    79
    0
    0
    Zou ik beter vandaag of morgen kunnen klussen aangezien we de hele week al actief zijn en ik zoveel verhalen heb gelezen over de kwaliteit van het zaad wat dan niet meer goed zou zijn. Maar als nou vandaag mijn belangrijkste dag is wat dan....wat zouden jullie doen?

7. Tja, je moet niks, je hebt op je goede dagen geklust. Als je je nog lekker voelt om er vanavond ook weer tegenaan te gaan moet je dat lekker doen hoor...

Groetjes jelske

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    je hebt een positieve ovu test (lh piek) wanneer het streepje net zo donker is of nog donkerder..je mag er dan vanuit gaan dat je je eisprong binnen 36-48 uur hebt...dat je vandaag nog donkerder test is niet meer dan logisch omdat je des te meer je bij je eisprong zit meer LH aanmaakt dus simpel gezegd dat je eisprong waarschijnlijk vandaag of vannacht is...

enne extra "klussen"kan natuurlijk nooit kwaad hetgeen er al zit "te wachten" zit er dan al en alles wat erbij komt is het recht van de sterkste.... ;) maat tis niet zo dat je er nu vanaf vandaag nog eens een keer 24-36-48? uur bij moet tellen...je zit er dan gewoon dichterbij...

succes meid

Deel Deze Pagina