OMG dat is toch niet leuk meer. Lijkt me ook ongelooflijk zwaar. Maar goed dat ze zelf ook wat forser is want anders zou ze echt omvallen, pff
dit is gewoon niet mooi meer en gezond lijkt me het ook niet voor der nek en rug. tja wat moet je er van zeggen
Ze zijn toch gewoon echt? Lijkt mij ook niet fijn voor de rug en nek. Maar goed, ze moet het ermee doen.
haha ja ze verdient er waarschijnlijk goed geld mee dus dat zal wel schelen haha. Maar nee ik moet er niet aan denken, ik heb cup d en zou niet meer willen hoor...
Fijn dat ze er eindelijk van kan profiteren, want buiten dat het al een flinke last is geweest, zal het altijd ook wel een zware last zijn...
Pff, is toch een beetje teveel van het goede! Denk, nee weet wel zeker dat ik wel een borstverkleining had laten doen! Lijkt me ook niet helemaal goed voor je gezondheid, zulke grote borsten!
Dit kreeg ik vandaag door een vriend van mij doorgestuurd op FB want ze noemen mij altijd Annie hahah! Uuh ten eerste ben ik niet donker en ten tweede heb ik maar een B cuppie!