8 maand melk laten staan?????

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Moezel, 8 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moezel

Moezel Lid

8 jul 2009
    28
    0
    0
    NULL
    zwolle
    #1 Moezel, 8 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 aug 2009
    dag moeders!

Mijn zoon van bijna 8 maand, laat oppeens melk staan! dit bij de middagfles en de avondfles. Hij begit heel gulzig zoals altijd maar gaat op een gegeven moment met de speen klooien en wil dan niet meer. het gaat om 80 a 100 cc... Herkent iemand dit? en is dit erg?? Verder is hij constant wakker in de nacht? savonds gaat het goed! Graag jullie ervaringen!

Groetjes

floor

2. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    hallo

mijn dochter is morgen 8 maand en ook zij laat al een poos melk staan. S ochteds maak ik er pap van, met de middag bakt ze er niets van en s avonds drinkt ze alleen een koud pyama papje zo ongeveer 150. Op cb zeiden ze dat het niet erg was moest alleen vitamine d bij voeden.

En ook hier is ze de laatste week veel wakker en vooral sochtens rond 5, 6 uur en keuvelt ze tot 7 uur. We laten haar liggen maar slapen zelf natuurlijk niet meer want we slapen beneden en moeten dus de babyfoon aan hebben. Erg vervelend voor je nachtrust.

Hoorde al dat ze rond 8 maand een switch maken wordt in het oei ik groei boekje verteld. (heb hem niet maar misschien is het waar)

3. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Onze zoon is ook 8 maanden en hetzelfde zo ongeveer.
    Hij was altijd een gulzige eter en kreeg ook voeding voor hongerige kinderen. Nu al 2 mnd gewone standaard voeding hoor.

Sinds twee weken krijgt hij 's ochtends en tussen de middag een boterham. 's Morgens pap na de boterham en tussen de middag een fles van 160/6.

Gisteren ochtend liet hij zijn eerste- en tussen de middag zijn tweede boterham voor de helft liggen.
    Zijn pap van de ochtend ging er met moeite in, maar de fles van tussen de middag nam hij een paar slokjes en dat was het.

Om 16u kreeg hij de hoeveelheid melk, wat hij had laten staan.
    's avonds liet hij zijn groente hap staan.
    Gelukkig heeft hij wel zijn laatste fles leeggedronken 19u).

Toch is het wel wennen hoor, dat hij ineens anders eet.
    Maar het zal er wel bij horen.
    Hij is gezond en een blij kereltje, dus dat zegt al genoeg.

Een baby moet 500ml vocht per dag binnen krijgen en anders idd vitamine D geven.

Suc6 met het uitvinden van ... zo veel dingen.:p

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Dit klinkt als de 8 maanden sprong. Hier was het een van de heftigste sprongen, ook kwamen toen de boventanden door. Kan een combinatie zijn.

5. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Mijn zoon zijn boven tanden zijn inderdaad aan het doorkomen.

Een 8 maanden sprong is er dus ook.
    Ik weet nl niet meer welke sprongen met welke leeftijd komen.
    Te druk om regelmatig op deze site te kijken.

6. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    p.s. je zou denken dat als de boven tanden doorkomen.
    Een kindje liever zuigt aan een zachte speen van de fles, dan een boterham eten met een korst?!?

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Misschien over gaan naar 2 flessen?

Deel Deze Pagina