Merken jullie verschil als jullie dreumes later naar bed gaat, hij/zij dan ook later wakker wordt? Hier wordt hij al een tijd erg vroeg wakker dus heb geprobeerd hem later naar bed te brengen (wat voor hem geen probleem lijkt te zijn omdat hij vecht tegen zijn slaap en erg moeilijk inslaapt de laatste tijd)., maar dit maakt nauwelijks verschil! Bovendien heb ik zo minder vrije tijd Savonds. Hoe zit dat bij jullie? M'n dreumes is 17 maanden
Nee, maakt geen verschil. Integendeel, later gaan slapen is meestal garantie voor een slechtere nacht.
Maakt bij ons geen enkel verschil, hoe laat ze ook naar bed gaat: dreumes (18 maanden) wordt 06:15 wakker en geen seconde later...
Ja afhankelijk van hoe laat hij gaat slapen wordt hij 11/12 uur later wakker dus 10 uur naar bed is 10 uur wakker volgende ochtend.
Hier komen ze dan wel later in de ochtend. Normaliter liggen ze rond 19.30 in bed en worden ca 7.00-7.30 wakker maar als dit later is dan kan het ook zomaar 8.00-9.00 worden
Ze komt dan soms een half uurtje later 's ochtends, maar meestal dat niet eens. En ze is dan niet te genieten, dus dat doe ik maar niet meer.
Nope. We hebben van de week wel het kamertje beter verduisterd. Eerst werd mijn zoontje rond 5.15u wakker, nu is het 6.30u of 7.00u. Hele verbetering!
Meestal gaat hij rond 19:00 a 19:30 naar bed en is zo rond 7:30 wakker, mocht hij eens om 20:00, 20:30 of nóg later naar bed gaan of bijv door overleggen van auto-bed wakker zijn geweest, wordt hij vaak eerder wakker gek genoeg.
Ik ben benieuwd. Vanavond mijn dochter om 19.00 al op bed gelegd was doodmoe. Normaal 19.30 of 20.00 dus we gaan het zien. Laatst ook een keer om 19.00 op bed gekomen en om 7 uur wakker. Normaal 6 uur.
En hoe ging het? Hier gisteren om 20:10 in slaap gevallen, hij was doodmoe want de hele middag buiten gespeeld en een vroeg middag slaapje gehad. Hij was om 7 uur wakker dus best prima! Aangezien hij de laatste tijd soms al om 6:15 wakker is. Ben benieuwd naar de komende dagen of ik verschil zie
Nou vanmorgen kwart over 6 dus maakt geen verschil. Gisteren wou ze haar eind,van de middag slaapje niet meer. Vaak powernap van 30 min. Vanmiddag wel dus komt nu ook iets later op bed.