Rode vlekjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door linnie83, 12 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Mijn zoontje heeft sinds gisteren opeens op zijn rechter arm 2 rode vlekjes en op zijn linkerarm 1 rood vlekje.
    Zijn echt kleine rode rondjes. Zitten op zijn onderarm, net iets boven zijn pols
    Weet iemand wat dit kan zijn, want ik heb geen idee.

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

mijn dochtertje heeft er 1 op haar beentje en 1 op haar armpje, ik dacht eerst dat het een insectenbeet was maar het gaat niet weg, het is inderdaad een rood rondje, niet opgezet, een soort rode sproet maar dan groter. wat het is? geen idee :(

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    fae had dat ook, geen idee wat het is, maar ze had er geen last van en na een dag of 5 was het wel weg. Op heel verschillende plekken. Ik dacht eerst nog dat het het begin was van de waterpokken, maar dat bleek (gelukkig) niet zo te zijn.

4. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36

muggenbultje?
    waterpokken?

Houd teken ook in de gaten, ze zijn er veel volgens mijn... mijn zoontje is vandeweek thuisgekomen van MKD en had een teek in zijn nek zitten:x gelukkig goed eruit en niks meer aan de hand

mijn zoontje had ook weleens bultjes leken net puistjes en gingen ook vanzelf weer weg

5. Xociquetzal

Xociquetzal Actief lid

15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    hoe oud zijn ze....spelen ze wel eens in de zandbak..?? daar kan t ook vandaan komen.of muggenbultjes...kai heeft alleen maar rooie plekjes van muggen geen bultjes..

6. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Mijn zoontje heeft als hij is gestoken door een mug, rode, kleine bultjes. Duurt soms wel een week voor ze weg zijn.

7. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Mischa heeft ook vuurrode vlekjes als hij door muggen gestoken is. Een vriendin zei me dat dit komt doordat een baby de mug niet weg kan slaan en de mug het gif er dus voor het grootste deel weer mee uit zuigt. Daardoor is er geen bult, zoals bij ons.

8. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Hier een paar dagen geleden ook rode bultjes. En nu allemaal rode bultjes hi waterpokken.

9. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    het is net zo'n bultje als mymiracle zegt.. Ben bij de dokter gisteren geweest omdat Jordy uit de kinderstoel is gevallen ( voel me dus ontzettend schuldig, terwijl ik er niks aan kan doen) en heb het toen gelijk gevraagt, maar de dokter kon het ook niet plaatsen

Deel Deze Pagina