Hallo lady's Ik ben al ruim 8 maanden bezig. Nooit de pil of dergelijke gebruikt Moet ik mij zorgen maken heb wel een paar maanden geen ovulatietest gebruikt. Hebben jullie tips? Dit spookt een beetje in mijn hoofd
Als je de periode die je nu bezig bent vergelijkt met sommige andere dames dan zit je nog in hun prille begin. Neemt alleen niet weg dat 8 maanden voor jou heel lang zal voelen. De gemiddelde tijd die het neemt staat geloof ik op 6 maanden, maar er zijn zat gezonde dames die er een jaar over doen. Wellicht dat inderdaad ovulatietesten of de temperatuurmethode voor jou de uitkomst kan bieden bij het vinden van je eisprong. Probeer ook de lengte van je cyclus bij te houden, als deze regelmatig is zal dat in ieder geval geen probleem zijn. Je kan eventueel wel al contact opnemen met je huisarts vanaf hoeveel maanden ze jullie willen helpen met eventuele (bloed)onderzoeken. Ik wens jullie in ieder geval veel succes met het proberen en wie weet is het snel raak.
Mijn huisarts gaf aan dat het gemiddeld een jaar duurt! Maar ik weet uit ervaring dat 8 maanden al heel lang voelt! Hier ronde 11 inmiddels en ook volgende week een afspraak bij de huisarts! Wat ik extra geprobeerd heb is tarwekiemolie en preseed glijmiddel, helaas bij mij niet tot een zwangerschap geleid, maar misschien voor jou nog iets om te proberen?! Baadt het niet schaadt het niet! Succes!
preseed glijmiddel is een glijmiddel waarvan beweert word het de zaadcellen juist zou helpen , ik zelf heb het ook gebruikt , het was werkelijk 1 grote smeerboel
Wachten duurt lang he...al weet je met je verstand mss wel dat t allemaal nog meevalt, je gevoel zegt iets heel anders.
Ik denk dat je hier weinig antwoorden zal vinden, het kan gewoon pech zijn en wat langer duren bij jullie, maar het kan ook wel 100 andere oorzaken hebben. Verstandig dat je naar de dokter gaat, ik hoop dat hij je wil helpen. De meeste huisartsen houden toch wel een jaar aan, tenzij er echt aanwijzingen zijn dat er iets mis is (ik had bijvoorbeeld een hele rare onregelmatige cyclus, geen aanwijsbare eisprong, niet echt een menstruatie) Heel veel succes, ik hoop voor jullie dat het gewoon ietsje langer duurt dan gemiddeld maar vanzelf goed komt.
Ik werd na 8 maanden pas zwanger dus ik weet wat er door je hoofd gaat. Toch is dit normaal en staat er een jaar tot anderhalf jaar voor. Iemand uit mijn familie kreeg pas hulp bij de dokter toen hun al bijna 2 jaar bezig waren. Nu de hele medische molen te hebben gehad schijnt er niks mis en gaan ze nu helaas hun 4e IUI poging in. Dus 8 maanden is zo gek nog niet
Gemiddeld is het 8 maanden tot een jaar zegt men hier en pas na een jaar werd je doorverwezen (tenzij je echt maanden lang geen ongi of dergelijke hebt, dan kan het sneller). Hoe dan ook; veel succes!
Hallo lieve leden, Ik bedank jullie allemaal voor de reactie. Vandaag begin ik met ovulatie test. Zodat ik geen eisprong kan missen. Ik probeer het los te laten en er njet aan denken dat is zo moeilijk, ik probeer wel mijn best te doen
Acht maanden klinkt niet lang maar voelt wel lang! Ik begrijp je helemaal hoor! Loslaten is idd het beste maar ooh zo moeilijk omdat die wens zo groot is.sterkte en Ik hoop dat je snel positief test!
Jaaa klinkt zo lang Pfff. Dank jr wel voor je reactie. Als ik dit allemaal zo lees dan heb ik toch stiekem een beetje hoop
Elke maand is te lang voor je gevoel! Ik begrijp dat je je klote voelt Hier was ik na 14 maanden zwanger van ons zoontje! Dus houd moed Nu zijn wij al 1,5 jaar bezig voor een tweede helaas maar ik heb nog wel hoop hoor! Het komt voor jullie vast ook goed!!! Succes