E=kyara;18632506]Hoi daantje57 hoe is het ondertussen bij jou, weigert hij nog steeds overdag de borst? Hier is de oorzaak eindelijk achterhaald, nadat ze een paar dagen amper gegeten en gedronken had, kreeg ze ook nog hele hoge koorts en kon alleen nog maar huilen, ben dus weer naar de huisarts geweest en uiteindelijk bleek ze nu wel een dubbele oorontsteking en keelontsteking te hebben, ook was ze aan t uitdrogen dus heeft ze in t ziekenhuis een infuus met Ors gehad. Ze is nu gelukkig weer aan de beterende hand en kan weer lachen ook gaat ze gelukkig meer drinken. Al met al was t best heftig. Ook d'r gewicht is weer om te huilen, ze woog normaal al niet heel veel maar ze was eindelijk boven de 5,5 kilo en nu zitten we alweer op 5200 gram, ze is ruim 300 gram afgevallen, dat klinkt niet veel maar voor ons is dat hard werken die paar 100 gram[/QUOTE] Ach nee toch! Wat ontzettend naar voor je meisje Hopelijk nu weer snel de oude..beterschap!
Hoi Kyara, wat heftig joh!!! En met zo'n laag gewicht kan ik me voorstellen dat het nog lastiger is inderdaad. Fijn dat het nu weer beter gaat! Hier is het gewoon een interesse kwestie. Hij is heel druk en ondernemend (stond afgelopen donderdag al ineens rechtop aan de rand van de box ... heel gouw naar beneden gedaan ).. en hierdoor overdag dus weinig intresse. Ik ben nu wel begonnen om hem voor ik ga slapen weer wakker te maken voor een late avondvoeding, dan drinkt hij heel goed twee borsten leeg, en voor het slapen gaan en smorgens ook.. overdag blijft het hier en daar een slokje... en max. 2x overdag. maargoed... hier een meneer van 9.3 kilo ... dus tja.... het zal wel goed zijn... hij plast ook wel genoeg dus....