8 maanden en in de babypuberteit?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Babel44, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vita

vita Bekend lid

Jul 18, 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    oooh wat fijn om al jullie verhalen te lezen, hier namelijk ook een driftige baby, en ben dus expres opzoek gegaan naar zo'n topic:D.
    Mijn altijd zo vrolijke, gezellige, lieve schat veranderd af en toe in een onuitstaanbare draak, haha:D.

2. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Nou het slapen is hier nog echt een drama, boosheid of misschien verlatingsangst, ze wordt zo boos/bang/ik weet het niet, bij de slaapjes, dat ze zichzelf echt buiten zinnen huilt. Echt zielig! Maar ze moet toch slapen, dus was ik vaochtend ruim een uur bezig met elke paar minuten terug, weer instoppen (ze kruipt naar boven en kan dan niet meer terug), troosten, etc. Nog wat gevoed, geen effect. Tenslotte paracetamol (misschien tandjespijn!) en toen viel ze eindelijk in slaap.

Vanavond maar weer eens in slaap gevoed, wil ik eigenlijk niet meer doen want ze kan volgens mij beter leren weer zelf in slaap te vallen, maar goed, het was nu wel even fijn, voor haar en voor ons ;)

Overdag gaat het echt erg goed nu ik probeer meer rekening met haar te houden, de overgangen langzamer te doen, en als ze boos wordt proberen te zien wat ze nou echt wil of wat haar dwars zit.

We hebben trouwens net haar eerste kruipje gezien, jeeeeeuuujjj!!! Misschien gaat dat nog schelen in haar frustratie :D

Share This Page