Wanneer mijn baby van 12 weken een fles krijgt hoor je ontzettend veel gerommel. Wanneer dit gebeurt moet ze huilen en stopt met drinken. Herkennen jullie dit van jullie kinderen?
Ik herken dit ook bij ons zoontje van 4,5 week. Het klinkt alsof zijn maagje heel leeg is en alsof de voeding er min of meer in 'valt'. Hij huilt niet, maar drinkt wel erg gulzig. Dus ik weet ook niet wat het is. Ik lees mee.
zijn het niet de darmpjes? dat is hier tenminste wel zo, dus als ze dan kramp heeft kan het goed dat ze dan gaat huilen.
ja ik denk wel dat het de darmpjes zijn. Nadat zij het heeft ingeslikt hoor je meteen gerommel. Ze is nu al bijna 2 weken over op nutrilon omneo op advies van het cb omdat ze ontzettend onrustig is tijdens de fles en veel moet huilen. Van de week heb ik het cb weer gesproken en op advies van hun nutriton door haar voeding gaan doen. Maar zij kenden het geklots dat ik beschreef niet.......Het lijkt wat beter te gaan maar moet even kijken hoe het morgen gaat.
Hier inderdaad ook heel veel gerommel in de buik als het erin valt. niet huilen, maar heb ook geen idee wat het is
nutriton kan ook voor nog meer krampen zorgen hoor. ik vind het een vreemd advies, dat word gegeven als je kindje veel spuugt maar dat is toch niet zo?
nee ze spuugt niet. ZIj gaven als reden dat de voeding dan langzamer gaat. Ik heb eerst al kleine spenen geprobeerd maar dat is ook een drama. Sinds ze nutriton krijgt ( sinds gisteren) drinkt ze in ene vaak flesjes van 160 cc terwijl ze daarvoor wisselde tussen de 85 en 170 cc. Die 170 was er alleen heel weinig. Ik blijf het nog ff gebruiken vooralsnog lijkt het wel wat te helpen en haar buik rommelt wat minder. 10 januari naar het cb, ben benieuwd hoe het tot die tijd gaat. Ze heeft ook al 2 keer gepoept vandaag ( geel) terwijl ze anders hooguit om de dag poepte en dat was dan donkergroen.
Ik vind het ook een vreemd advies. Maar als het voor jullie werkt..! Hou het wel ff in de gaten zou ik zeggen.