Ja, dat dacht/denk ik ook nog steeds dat hij de borst mist of dat het een gewoonte is. Maar ik ben de bv echt geleidelijk gaan afbouwen. O het laatst alleen nog de morgen en nachtvoedingen, maar dat was echt niet voedzaam meer wel natuurlijk nog heerlijke momenten. Op een gegeven moment was hij niet meer tevreden met de borst omdat er niksend uitkwam. Pink pakt hij niet. En hij heeft nog nooit langer dan 4 uur achter elkaar geslapen en dat vind ik niet eens ergs maar om de 2 uur met 8 mnd vind ik toch wel erg zwaar, en nog een dochter van 3j erbij
Gaf hij bij het afbouwen ook s nachts aan niet genoeg te hebben? Of was dat alleen in de ochtend?! Ik geef namelijk nu namelijk ook de avond,nacht en ochtend nog bv, rest fles maar ik merk gewoon dat hij de eerste keer in de nacht (of eind van de avond) nog echt goed aan het drinken is, maar s nachts is het soms maar een paar slokken en dat zal dan vast geen honger dus zijn..maar gewoon even lekker weer in dutten bij mama.... Zou hij s nachts de borst misschien wel pikken? Ook al komt er niks uit? MIsschien een beetje gek.. maar tja.. als dat de oplossing is.. misschien komt hij dan minder snel daarna omdat zijn mama-honger meer gestild wordt...