8 maanden en nog steeds spugen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pina123, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Hoi Dames!
    Onze zoon is 8 maanden en nog steeds geeft hij zijn eten op..
    Elke keer als ik hem op de buik neerleg voor het kruipen etc. komt er altijd wel wat uit. Is het niet z'n warme hap dan is het z'n drinken, of voeding!
    Is dit nog normaal en wat kan ik er eventueel aan doen.
    Hij gaat al standaard in de wipstoel om het te laten bezakken en daar zit ie wel een half uur in.. Dus je zou toch moeten zeggen dat het eens ophoudt met dat spugen..
    Iemand tips?

2. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    bij mijn dochter was t met 13 mnd over...

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

duurde hier ook tot vlak voor dr verjaardag :)

officieel zou het met 8 maanden wel over moeten zijn
    maar uiteindelijk duurde het gewoon net even wat langer.

4. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    bij ons duurde het ook zeker tot zijn verjaardag. Nu spuugt hij bijna niet meer. Af en toe heeft ie nog een dagje dat er iets terug komt, maar dat is echt te verwaarlozen. Hopelijk is het bij jullie ook over een paar maandjes over. Tegen ons werd trouwens gezegd dat het wel tot zijn verjaardag kon aanhouden.

5. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    hier ook tot ruim 10 maanden gespuugd, vreselijk altijd maar die zure lucht!

6. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Hier ook nog steeds veel spugen.
    Daarnaast kwijlt ie ook nog eens veel dus de slabben zijn niet aan te slepen. Wel jammer, je ziet nooit iets van zn kleertjes. Ach, t zal wel over gaan.

7. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ja, ook hier een grote spuger. ik weet niet meer precies wanneer het stopte, maar met 8 maanden deed hij het zeker nog wel. Ik denk tot ruim een jaar, dus ik vrees dat je moet afwachten, het zal ooit over gaan!

8. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    hetzelfde als alle vorige reacties.. Ik denk alleen dat ons zoontje nu ong. 1 maand amper meer teruggeeft. alleen 's avonds als hij heel moe is, komt er nog wel eens een klein mondje, maar eigenlijk is het nu zo goed als over. en hiervoor was het echt na elke maaltijd/fles (en soms nog zelfs 2 uur na een fles)

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je zou eens naar een osteopaat kunnen gaan. Thirza heeft hier ook veel gespuugd, maar sinds na 1 behandeling bij de osteopaat was het over! (Klemzittende zenuwbaan door beknelde nekwerveltjes).

10. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    ook mijn dochter heeft tot 9mnd veel terug gegeven. na 4 weken platgelegen in het ziekenhuis (ivm tractie voor haar heupjes) was het over. MAar ja dat is ook niet echt een oplossing he!

groetjessss

Deel Deze Pagina