babydutch slofjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eva1983, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi hoi,

heeft iemand ervaring met de babyslofjes van BabyDutch? Blijven ze goed zitten? Mijn zoontje trekt namelijk graag zijn sokken uit...) en hoe is de kwaliteit???

2. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kun je geen malliot gebruiken? Slofjes zal hij misschien ook uitkrijgen.
    Mijn dochter vind het ook veel fijner op blote voetjes rond te dwarrelen in huis dus vind her en der een sokje maar doe haar tegenwoordig een malliot aan.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.807
    4.191
    113
    Ik ken ze niet. enigste slofjes die hier werden gebruikt waren van bobux en daar was ik altijd heel tevreden over

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb ze ook, en ze zitten wel goed, ik vind het alleen niet fijn aandoen. Ik ben veeeeel meer tevreden over bambino's van het kruidvat!

5. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Net wat missmom zegt.. gewoon maillots aan.. Gijs schopt/wrijft de sokken allemaal uit..Zelfs met sock-ons ( die schijnen wel tegen uittrekken te helpen, maar dat is hier nvt.) aan...

Bij h&M een donder en licht blauwe en een zwart/witte met snoopy.. Ik kom er soms achter dat ik aan 3 niet eens voldoende heb...

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Mijn zoontje heeft op koude dagen wel een maillotje aan onder zijn broek maar dan glijdt hij uit wanneer hij wilt gaan lopen...vandaar de slofjes. En straks wordt het natuurlijk weer warmer en dan lijkt me een maillot ook niet zo fijn...

7. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Geen ervaring met babydutch wel met die van aapies.
    Zijn veel goedkoper (ongeveer 16 euro) en zitten prima!

8. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Wij hadden leren slofjes van Iawa met elastiek. Zo kon hij ook niet op de houten vloer uitglijden. Besteld bij www.opkleinevoet.nl en bleven prima zitten.

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Haha, ik wilde ook eerst aapies vanwege de prijs, maar toen kwam ik Baby Dutch slofjes tegen in de aanbieding voor mijn 12,95 en lagere verzendkosten ;) Dus vandaar dit topic :D

10. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    I love inch blue!!!!

Dit zijn ook heerlijke slofjes. Iets duurder, maar ook zo fijn. Door het elastiek blijft alles perfect zitten. Fijn als je kleintje gaat kruipen!

11. firegirl

firegirl Niet meer actief

Ik bestel slofjes bij Babuchas. Moet je maar eens googlen, echt geweldig, op maat gemaakt en er is zoveel keus! Ze kunnen zelfs de naam van je kindje erop maken en de slofjes kosten 15 euro. Ik ben echt fan!

Deel Deze Pagina