Wordt ze ook niet rustig dan als je haar bij je neemt? Hier wil ze soms ook eerst even lichamelijk contact, mij even voelen (ze is op dat moment vaak ook echt kwaad en wil geen speen) en dan leg ik d'r vrij snel weer terug, gaat ze vaak wel weer even huilen, maar dan blijf ik over d'r buik wrijven en soms wat zingen of neuriën en dan wordt ze vaak wel stil. Maar vermoeiend blijft het wel, juist omdat je zelf ook moe bent, uit je slaap wordt gehaald en wil slapen, heb je veel minder geduld dan je zou willen. Heeft ze al tandjes?
Rond 8 maanden zit een grote sprong.. hier ook last van gehad... Je kindje is pas 8 maanden en eet heel goed vaste voeding. Melk ( bv of kV) is hoofdvoeding het eerste jaar. Ik zou dus niet zomaar stoppen snachts hiermee tenzij je gaat troosten zonder fles. Ik hou van natuurlijk opvoeden en kijken naar se behoefte van je kindje. Als dit een extra voeding betekend dan een extra voeding. Een osteopaat kan ook weleens helpen mocht t niet snel verbeteren.
Nee, nog geen tandjes..Ze wordt wel wat rustiger als ik haar oppak maar zonder fles is het me tot nu toe echt niet gelukt haar weer in slaap te krijgen. Ik vind dat geen probleem maar ben zo bang voor gewenning..