ik vroeg me af he.. maddox drinkt al vanaf 3 maanden nutrilon voor hongerige babys. vanaf 5 maanden kreeg hij ook de granenpap maar dat kreeg hij niet door zn keel als het uit een bordje kwam. uit een flesje wilt hij het wel. nu krijgt hij sochtends ipv de nutrilon. 210 cc soyamelk met daarin 7 scheppen volkoren granen. de nutrilon krijgt hij smiddags voor dat hij een dutje gaat doen maar dit wilt hij niet meer drinken. en savonds voor het slapen gaan krijgt hij weer de soyamelk met granen. is het nou echt zo erg dat hij de nutrilon zo goed als niet meer krijgt en dat dat dan eingelijk vervangen wordt door de soyamelk met granen? of moet hij echt nog de nutrilon krijgen?
Ik vind t vreemd dat jij je uk al sojamelk geeft, dit word (meende ik) tot een jaar afgeraden. Maar kan me voorstellen dat Maddox smiddags de nutrilon niet meer wil hebben.. soja is wat zoeter van smaak.. Ik weet niet welke pap je gebruikt, maar Gijs kreeg de bambix met opvolgmelk ook niet weg.. gemengd met buikjespap van nestlé ging t .. maar nu geef ik hem de basis pyjamapap ( zit wat vanille door) en die maak je klaar ook met de opvolg melk.. Ik zou dus eerder die soja skippen en "gewoon" nog ff terug naar opvolgmelk, desnoods met andere pap erdoor...
bedankt voor je reactie maar vreemd is het niet hoor..althans ik vind het niet vreemd. sommige moeders geven met 9-10 maanden al normale melk. soyamelk wordt van boontjes gemaakt dus lijkt mij een prima zuivelproduct. ik gebruik de bambix volkoren granen vanag 8 maanden.