Hier kom ik deze week erachter dat scheelt of mama of papa haar naar bed bracht. Bij papa hele avond gedonder en bij mama maar een /twee keer. Waar aan ligt zou niet weten.
Dan heb ik helaas geen tips voor je. Prima bedtijd en vooral ook goed dat je rekening houdt met de wakkertijd. Hopelijk kunnen anderen je verder helpen.
Het drama in de avond is sinds kort voorbjj. De avond is nu redelijk rustig, en dan is het drama van 00 tot 05. Ik heb al gezegd dat ik dan liever de avonden weer kwijt ben, maar ze luistert niet
Pittig hè.. je heb je rust zo hard nodig!! Hier is het ook een paar maanden zo onrustig geweest, veel wakker en moeilijk weer in slaap komen. Gelukkig (moet ik niet te hard zeggen) slaapt ze nu de nachten wel weer door, alleen is ze vanaf 5.00 vaak gewoon wakker. Soms helpt een fles, maar vaak ook niet!
Pfoe 5 uur is ook mooi op tijd! Ja ze drinkt soms snachts nog een fles weg en soms ook niet. Ik hoop dat zodra de boventanden door zijn dit over is, heel naïef
Hè wat zwaar. Misschien helpt t je als ik zeg dat t hier ook nog steeds niet goed gaat. Geeft toch wat steun ofzo. Overdag ook steeds maar slaapjes van 3 kwartier. En ze was laatst 2 nachten bij schoonouders, 2x helemaal doorgeslapen.. echt hoe dan? Maar je bent niet alleen! Sterkte meis