Ik heb vandaag de voetjes van mijn zoontje laten op meten, hij begint nu stapjes los te zetten, dus ik dacht misschien handig om eens schoentje te kopen, maar hij heeft maat 16 en dat verkopen ze nergens?? Is dit zorgelijk? Zijn er meer mama's met een dreumes met hele kleine voetjes? Ik moet er wel bij zeggen dat hij zelf ook maar klein is 75,5 cm en 8,5 kilo. Hoor het graag van jullie
Ik zou voor leren slofjes gaan, zeker als hij nu net wat stapjes zet. Tegen de tijd dat hij echt stukken gaat lopen en het slechter weer wordt zit hij misschien net in een iets groter maatje
Ja had ik ook☺️ Nou ja m'n zoontje dan😂 Is met echte loopschoentjes maat 16 begonnen. Hij word nu volgende maand 5 en heeft maat 26. Nog steeds maar een klein voetje😂 Maar een antwoord op je vraag, ze bestaan echt wel hoor. Je moet even zoeken naar kinderschoenenzaken. Dus echt alleen speciaal voor kids zeg maar☺️
Hier ook maat 16 ik heb uiteindelijk schoenen gevonden van bardossa kost wat maar dan heb je ook wat. Nu met 5 jaar oud maat 26 dus hou er rekening mee dat de voetjes klein blijven haha Hier liepen ze alle drie los met 9 maanden met 10 maanden de eerste echte schoenen gehaald.
Hier 17 maandjes maat 22 en 79 cm en 8,8 kilo dacht dat mijne klein was al dat gezeik bij cb erover Maar even terug op je vraag lekker blote voetjes en lederen slofjes van shoes mee is ideaal voor het begin mijne loopt sinds 11 maanden en liefst zonder schoenen
Ik heb voor de jongste via sarenza schoentjes besteld toen , maat 17. Kon ze in de winkel niet vinden (of rond de 100 euro en dat vind ik veel te veel.)
Zo zie je maar er is altijd wel weer iemand kleiner hihi, maar in verhouding klopt het wel, vandaar denk ik ook die hele kleine voetjes. Was hij ook klein met de geboorte? Hier was zoontje maar 2,5 kilo en 47 cm, hier niet echt gezeur over zijn lengte en gewicht! Maar ik ga er ook niet vaak heen, alleen als het moet