Hier ook een zoontje met 8 maanden in maat 5. Hij is nu ruim 1,5 en hij zit nog steeds in maat 5. Alleen 's nachts zit hij in maat 6 omdat die net even wat meer kunnen absorberen.
Waarschijnlijk als je kindje straks gaat kruipen en lopen dan gaat hij wel weer een maatje terug doordat ze dan wat 'slanker' worden door het actiever zijn op een dag
Mijn kleine man zat met 6 maanden al zeker in maat 5. Met 6 maanden 10,4 kg en 74,5cm Nu is hij 7 mnd en lijkt het allemaal iets minder hard te gaan.
Mijn meisje woog met 8 mnd oud al 12 kilo bij 83 cm Ze zat ook in maat 5+. Nu is ze 20 mnd oud en weegt ruim 16,5 kilo bij 1 meter en is vanaf 8 juli al zindelijk overdag alleen de nacht heeft ze een luierbroekje maat 6 aan. Ze gaan lopen en rennen en dan komt een kind wat meer in proportie en luier 6 kunnen ze nog wel een tijdje aan Dus geen zorgen maken.
Hier een kindje die heeel lang maat 4 gepast heeft en pas het laatste half jaar voor de nacht maat 5. 4 jaar en 16 kilo nu. Ik vraag me dan wel altijd af hoe vaak of weinig jullie verschonen met zulke grote luiers. Ik had ook een gastkindje, 1,5 jaar en kleding maat 74/80 een klein poppetje en die kreeg dan maat 5 luiers mee. Nou ben ik gewoon om voor en na elk slaapje te verschonen en rond de tussendoortjes enz nog. Dus bijv 7.00-9.30-12.00-14.30-18.00-20.00 als ik naar dat kindje keek en dan zijn die grote maten echt niet altijd nodig.
Ja vreet ook als een malle hahaha. Hij was de kleinste vd 3, maar is nu al ruim een kilo zwaarder dan zijn broer en zus waren op deze leeftijd
Ja, 4+ past ook niet goed meer, en lekt in de nacht ook door. Maar dan kn ik zo te horen voorlopig wel vooruit ^^ minder te eten geven haha
Je zoon is net zo zwaar als mijn dochter en die is 3, zit ook in maat 5 (binnenkort hebben we geen luier meer nodig, halleluja ) maar net wat de rest zegt, maat 5 kunnen ze heel lang in en maat 6 gaat ook lang mee..
Mijn zoon zat ook al vroeg in maat 5 en heeft maat 6 gedragen tot zijn 7e (hij heeft een beperking en is nog niet zindelijk). Nu ging hij wel van een dikke baby naar een superslanke peuter, maar je hoeft je dus nu niet direct zorgen te maken .
Hier droegen ze het laatste half jaar denk ik maat 6 in de nacht, 3 en 6 jaar. Inmiddels slapen ze zonder luier
Mijn zoontje is 72 cm en 8500 gram. Hij werd geboren met 2780 gram. Dus dat zegt helemaal niets. In het begin vloog het er aan! Elke keer bij cb weer ruim een kilo erbij. En bij de 7,5 maand controle was er 450 gram bij in een maand. Dus de groei neemt nu af. Misschien is dat bij jou ook het geval. Dat het nu afneemt. Wat is het voedingsschema van jou kleintje?
Haaj, Ja hij gaat al minder hard al hoor Hij krijgt nu; 05:00 uur 180/6 fles 08:00 uur fruithap 11:30 uur boterham met boter en water 15:00 uur 100 cc melk waar k pap van maak. Hij wil geen flessen meer 1800 uur vers gemaakt avondeten. Aardappel/rijst of pasta met groenten en 2/3 keer per week vlees of vervanger 22:00 uur 180/6 fles. Lijkt me nou niet een enorme dikmaker ^^
Oohja en lui is hij ook niet. Tijgert in t rond, zit op handen en knieen, rolt de hele kamer door, alles beweegt aan die jongen.
Hier ook een flinke knul! Maar hebben enorm lang in maat 4 of 4 plus gezeten (nu nog steeds eigenlijk en hij is 1,5 jaar!). Hij woog ook rond zijn eerste jaar al bijna 12 kilo en hij is in dit halve jaar maar 1 kilo aangekomen want hij weegt nu bijna 13 kilo geloof ik. Met 11 kilo moeten ze nog prima in maat 4 of 4 plus kunnen! Misschien drinkt hij veel dat hij doorlekt? Mijn zoontje draagt namelijk ook die maat maar lekt niet zo snel door eigenlijk.. en is zwaarder dan jouw zoontje en langer. Misschien voor de nacht andere soort luiers proberen? Wij gebruiken voor de nacht pampers 4 plus, en overdag lidl luiers. En geen problemen!
Mijn dochter zit al ruim een half jaar in maat 4+ die kan tot 20 kg dus daar kan ze vast nog even in. Dat zal met maat 5 ook wel zo zijn hoor!
o jee haha mijn zoontje is vier en half en heeft snachts nog een luier aan voor het geval dat... draagt ook 5. nou is dat wel een kleine vlieg hoor