hoe lang grotere borsten na zwangerschap

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door singa, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. singa

singa Niet meer actief

eind januari ben ik bevallen van mijn dochter. aangezien ze te vroeg geboren is wilde ze niet bij mij drinken. ik ben dus na 5 weken gestopt met kolven omdat ik het allemaal niet meer trok.
    nu had ik voor de bevalling al een E cup maar tijdens de zwangerschap zijn ze gegroeid naar een G cup. en nu bijna een jaar later zijn ze nog niet kleiner. terwijl ik nu wel bijna op mijn gewicht van voor de zwangerschap zit.
    hoe lang heeft het bij jullie geduurd voor je weer kleinere borsten kreeg?

2. Bri

Bri Niet meer actief

Na m'n eerste had ik m'n oude maat weer terug na ruim een jaar. Maar na m'n tweede ben ik een cupmaat groter gebleven, terwijl ik al bijna een jaar geen BV meer heb gegeven. Ik ben niet zwaarder dan voorheen, maar die borsten blijven wel groter.

3. singa

singa Niet meer actief

zo waardeloos. ik kan dus allemaal nieuwe bh's gaan kopen als het zo blijft.
    als ik dan weer zwanger ben en ze worden nog groter dan is het gewoon niet leuk meer.

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ruilen???? Mijne zijn kleiner na 8,5 mnd volledige bv.

Is wel geen antwoord op je vraag maar is bij iedereen ook verschillend!

5. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

8kg lichter dan voor de zwangerschap, met 4w gestopt met bv.
    Na 11m heb ik nog een cup groter dan voorheen. Ik vrees dat het ook zo blijft...

6. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    hier ook gestopt na twee maanden bv en nu 9 maanden later 7kg en een cup minder (75B/C) dan voor de zwangerschap. Ik zou willen dat er nog wat borst aan zat.

7. Nou na de bevalling op 11 oktober zonder bv zijn ze ietsje pietsje groter gebleven tot nu toe, maar niet zozeer noemenswaardig.. aan de ene kant helaas, aan de andere kant hoef ik ook geen cup E/F op mijn dunne lijf :p

8. mieke1987

mieke1987 Lid

3 mei 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na de zwangerschap gelijk met flesvoeding begonnen en nu sinds 2 a 3 weken zijn ze weer als voorheen. Dus niet groter en niet kleiner

Deel Deze Pagina