8 maanden na bevalling ineens weer last van bekken.

Discussion in 'Na de bevalling' started by veertje, May 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

Hoi allemaal.

Ik ben 8 maanden geleden bevallen van een pracht dochter.
    Heb de hele zwangerschap flinke last gehad van mijn bekken maar 3 maanden na de bevalling was het helemaal weg.
    Maar nu is het ineens sinds een paar dagen weer terug, heeft iemand dit wel eens mee gemaakt?

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Ben je soms ongesteld? Dan kan je extra last hebben. Zo niet kan je een bekkenfysio om advies vragen. Wel vervelend om zo laat na de bevalling nog last te hebben.

3. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

of misschien wel het andere uiterste
    zwanger ??

spinnekop

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Ongesteld was ik 1,5 week geleden dus denk niet dat ik zwanger ben, zal toch wel heel vreemd zijn iig.
    En daarnaast is mijn man geholpen en hebben we 3 weken geleden te horen gekregen dat hij geen levende zaadcellen meer heeft..
    Maar moet eerlijk bekennen dat het ook door mijn hoofd is gespookt maar omdat ik en ongesteld was en mijn man geholpen is lijkt me de kans erg klein..

Ik snap gewoon niet dat het ineens naar een paar maanden weer op kan zetten.. Het is gelukkig niet zo erg als tijdens de zwangerschap..

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,800
    113
    Ja ik had dat ook. Geen idee hoe het kwam. Mijn huisarts kon ook niks vinden. Ik heb zelfs een foto in het ziekenhuis laten maken.

Het is vanzelf weer overgegaan. Misschien had het iets met hormonen te maken of ben ik te vroeg weer begonnen met intensief sporten.

Geen idee dus.

6. Arja

Arja Bekend lid

Nov 2, 2008
    951
    0
    0
    Heb precies hetzelfde. Ben net naar een speciaal opgeleide bekkenfysio geweest. Alles zat behoorlijk vast doordat ik de verkeerde spieren gebruik en alle spieren rond mijn bekken juist niet. Ik heb ook ernstige BI gehad en na 1 maand was het na de bevalling weg. Nu heb ik weer behoorlijk last.

7. fokje

fokje Fanatiek lid

May 14, 2007
    3,313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    je kunt er last van houden, het is vaak het zwakke plek, 1 verkeerde beweging en het is weer mis.
    zon nu en dan heb ik er nog last van maar gelukkig niet meer zo erg als twee weken na de bevalling )tijdens zwangerschap nergens last van, doordat ik me erg fit voelde veelste veel gedaan) bekkenfysio voldoet me erg goed, als het weer mis is bel ik haar en kan ik eventueel langs komen

Share This Page