Dames, ik ga met de baby naar een bruiloft in Casablanca, nou wil ik graag een leuke romper om hem aan te trekken. Een romper met opdruk alsof hij een kostuumpje aan heeft, of met een stropdasje of strikje.. iets netjes zeg maar. ik heb van Petit Bateau een aantal rompers met opdruk alsof er bijvoorbeeld een zonnebrilletje aan zn kraag hangt.. dus daardoor kwam ik op het idee, maar iets zoals ik hierboven beschrijf kan ik niet vinden. En als ik google kan ik ook niets vinden.. of ik moet het zelf laten bedrukken maar daar is denk ik niet voldoende tijd voor. Weet iemand een merk, of een zaak met dit soort rompertjes? Ik vind het te warm om hem echt een overhemdje aan te trekken.. alvast bedankt voor het meedenken!
De Large heeft die! Tadaa: SIX BUNNIES | SMOKING [KLEUR: ZWART] | ROMPER | Baby/Kinderkleding | 100% katoen | Large Popmerchandising ::: Dare To Be Different :::
jaaaaaaaaaaaaaaaa super leuk! dat is precies wat ik bedoel! super gaaf! dank je wel voor de geweldige tip!!
Ik heb een tshirt laten maken met stropdas , ook voor een bruiloft bij babygoodies. Die hebben ook rompers. Tweede is sperwertjes. Ook hele leuke opdrukken
Bel eens met Ukkenpukken in Hilversum! Die heeft rompers waar een ECHT stropdasje aangemaakt is.. geen opdruk!
Wij hebben zo'n pakje besteld in australie bij www.rockyourbaby.com , was in 4 dagen bij ons: linkje naar die shirtjes T-Shirts - Boys
leuk dames! ik heb inmiddels bij rockyourbaby en bij lindex besteld, ik vond die van the large ook super leuk, maar daar hadden ze alleen nog grote maten. In augustus nog een bruiloft, dus wie weet hebben ze tegen die tijd weer nieuwe, of mn ventje een grotere maat! bedankt in ieder geval! echt hartstikke leuk! je kan ook voor de gekste dingen terecht hier he.. !