Weten jullie of er in de 8 maanden potjes ook dingen zitten die een baby van 6,5 maand niet mag? Ik wil Rick eigenlijk wat meer stukjes geven en die zitten wel in de 8 maanden potjes en niet in de 6 maanden potjes. Ik maak het af en toe ook wel zelf en dan prak ik het gewoon, maar ik heb niet altijd tijd en zin om het zelf te maken.
Ik doe het zelf wel. Let wel een beetje op wat er in zit maar vaak zijn het dezelfde groentes hoor. Ik koop nu 12 maanden potjes maar dan b.v. nog geen boerenkool. Maar zoals spercieboontjes weer wel.
bedankt voor je reactie! Hij mag nu toch nog geen pasta? Misschien dat ik dan alleen de gewone vlees, groente, aardappels kan geven vanaf 8 maanden. Nog meer mensen?
Ik heb Jelle toevallig van de week een potje fruit van 8mnd gegeven, met stukjes... (Olvarit, die van AH zitten ook geen stukjes in bij 8mnd) Hij trok een vies gezicht en spuugde het weer uit... Dat doet hij nog met alle stukjes, behalve rijstwafels en liga.. Hij krijgt wel eens aardappel of groente in de hand, en dat gaat ook nog niet geweldig, maar we houden vol! Maar ik heb eens staan kijken bij AH, en volgens mij zijn de ingredienten hetzelfde als de 6 mnd potjes, allleen andere variaties... Verder zag ik bij het fruit geen "vreemde" dingen...