Hallo allemaal, Ik zou graag wat tips willen over het schema van onze dochter. Ze is nu 8 maanden. Haar schema is nu als volgt; half 7; eerst broodkorst en stukjes brood met boter, daarna fles 180+6 (het brood word nog niet echt gegeten) half 11 fruit; geprakt en stukken, en ca 50 cc water uit een beker 12 uur halve boterham met boter of appelstroop, gaat niet helemaal op, ca 50 cc water uit beker rond 13 uur fles 180+6 15:00 1/2 rijstewafel, soepstengel of Goodies koekje en weer ca 50 cc water uit beker. 17:00 potje op KDV, thuis vers aardappel of pasta, groente en soms vlees of vis, beetje kwark of nog wat groenten in stukken als wij eten. Water uit beker. 19:30 avondfles 180+6 23 uur nog een fles 180+6 De 16 uur fles wilde ze ineens niet meer. Graag willen we van de 23:00 uur fles af, maar ze lijkt dan echt honger te hebben, terwijl ze best al wel veel eet op een dag. Of lijkt dit zo? Alvast bedankt!
Ons schema is ongeveer zo 5.30 fles 180+6 9.00 fruit en flesje rooibos thee (100ml) 12.00 1/2 boterham en fles 180+6 15.00 rijstwafeltje en flejse rooibos thee (100ml) 16.30 groente 18.00 fles 180+6 Wij probeerde eerst ook water/ thee uit een bekertje maar ze dronk daar helemaal niet van, omdat ze veel moeite heeft moet ontlasting nu uit het flesje en dat gaat goed. Ons meisje eet niet zoveel, que hoeveelheid fruit en groente ongeveer een half potje. Wordt ze zelf wakker voor de fles van 23.00? Ze zou nu wel zonder moeten kunnen, maar ja als ze honger heeft en gewoon netjes groeit zou ik me niet te druk maken. En anders ook flesje water of thee proberen?
Hier zoiets: 7u fles/bord met pap gemaakt van melk 180+6 10u fruit 12u boterham met boter en fles 180+6 16u rijstewafel of beschuitje en fles 180+6 18u groente met aardappel, pasta of rijst en soms een beetje vlees of kaas en yoghurt als toetje 19.30u fles 180+6 20u naar bed, slaapt tot 7u aan een stuk Avondfles heeft ze nauwelijks gehad, ze viel elke keer in slaap na 3 slokken. Toen maar laten slapen, doorslapen kwam kort daarna. Je zou de dag kunnen beginnen met pap, zodat ze 's ochtends wat meer binnenkrijgt, werkt hier beter dan 's avonds. Als ze vol zit slaapt ze slecht. Of toch beginnen met brood en daarna broodkorst. Hier trouwens 2 weken geoefend voor er een boterham inging, vandaag voor het eerst een hele plus 2 broodkorsten, ze heeft opeens door dat ze het lekker vindt