Onze kleine meid krijgt pap als ontbijt, fijne granen van Bambix. Die kan je in de fles doen maar ook dikker maken en met een lepel geven. Dat heb ik geprobeerd maar dat blijft dun, loopt zo van de lepel. Heeft iemand een goede ervaring met pap die dikker wordt? Kan wel van alles proberen maar misschien hebben jullie nog tips? Boterham is trouwens (nog) geen optie, die blieft madam niet...
Wat meer scheppen (=eetlepels) pap erbij doen?? Werd het hier in ieder geval altijd wel dikker van. Of schep rijstebloem erbij, dat bindt ook goed. Even per schep kijken of het dik genoeg wordt (dus niet meteen 3 scheppen erbij, haha )
Ik mik altijd melk in een schaaltje en pap erbij tot het dik genoeg is, kijk nooit daar de hoeveelheden op het pakje. Dus.. gewoon een schepje erbij dus Geef je borstvoeding? Want niet alle pap mengt met borstvoeding, hier goede ervaring met Biobim (gebruik ik nog steeds voor die paar keer pap die hij krijgt) maar moest snel zijn want het werd vloeibaarder terwijl ik er naar keek.
Goede tips, meer erbij, had ik serieus nog niet bedacht. Kennelijk erg volgzaam geworden van de flesvoeding en de waarschuwing van de kraam en het CB om niet meer schepjes te geven
hier geen problemen mee, gewoon 200ml opvolgmelk en 6 scheppen bambix. Als je het met bv maakt blijft het dun. Je kan er idd meer scheppen in doen. Met de opvolgmelk wel gewoon aan de schepjes houden, maar extra bambix kan geen kwaad.
Hier ook geen problemen met de Bambixpap. Gewoon 180+6 en dan 3 eetlepels pap in de fles. Voor pap vanaf een bordje doen wij 6 eetlepels en dat is echt prima qua dikte!
Schepje extra, prima te lepelen! Voortaan alleen niet op schoot voeren maar netjes in de kinderstoel, het ging niet snel genoeg in het begin dus toen mochten de pyjama's, de tafel en de vloer ook meeëten Weer een leermomentje