Schoppende beentjes en maaiende armpjes...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fienefloor, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fienefloor

4 nov 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is nu 12 weken oud en slaapt nog onder een laken en dekentje. Nu schopt ze sinds 2 nachten haar dekentje weg en wordt wakker omdat ze het koud heeft. Ik heb haar eerder al in een slaapzakje gedaan maar dan wordt ze wakker van haar armpje die alle kanten op zwaaien omdat ik met alleen een lakentje haar niet strak genoeg in kan stoppen, ze wurmt zo haar armen omhoog...

Van het cb kreeg ik de tip om met een hydrofiele luier haar armen onder haar 'vast te binden', alsof ze een soort van ingebakerd lag. Dit heb ik geprobeerd maar ze werd echt woedend! Ik heb het even aangekeken maar na 5 minuten werd ze alleen maar meer overstuur dus heb ik haar maar weer bevrijd...

Weet nu dus niet hoe ik haar het beste kan laten slapen... Ze komt nog 1 keer 's nachts voor de fles en verder slaapt ze redelijk door... Totdat ze zich dus bloot schopte!

Heeft iemand een gouden tip??

2. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Wij hebben een zomerslaapzak en dan een laken en deken. Maar die schopt ze meestal weg,de laatste tijd.
    Denk dat ze gewoon moeten wennen aan de bewegingsvrijheid al is dat wel lastig.
    De verwarming iets aan doen?

3. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Puckababy helpt hier heel goed. Kijk maar op hun site. Je hoeft je baby niet heel strak in te bakeren maar ze hebben geen last van maaiende armpjes...

4. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Winterslaapzakje met lange mouwen?
    Werkt hier goed na drie maanden ingebakerd te hebben gelegen.

5. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    1 armpje in de hydrofiel? Zo hebben wij t vanaf 3 maanden een paar weken gedaan, ging prima!

6. Summer2012

Summer2012 Bekend lid

11 jul 2012
    652
    2
    18

Deel Deze Pagina