Mijn dochter is nu 12 weken oud en slaapt nog onder een laken en dekentje. Nu schopt ze sinds 2 nachten haar dekentje weg en wordt wakker omdat ze het koud heeft. Ik heb haar eerder al in een slaapzakje gedaan maar dan wordt ze wakker van haar armpje die alle kanten op zwaaien omdat ik met alleen een lakentje haar niet strak genoeg in kan stoppen, ze wurmt zo haar armen omhoog... Van het cb kreeg ik de tip om met een hydrofiele luier haar armen onder haar 'vast te binden', alsof ze een soort van ingebakerd lag. Dit heb ik geprobeerd maar ze werd echt woedend! Ik heb het even aangekeken maar na 5 minuten werd ze alleen maar meer overstuur dus heb ik haar maar weer bevrijd... Weet nu dus niet hoe ik haar het beste kan laten slapen... Ze komt nog 1 keer 's nachts voor de fles en verder slaapt ze redelijk door... Totdat ze zich dus bloot schopte! Heeft iemand een gouden tip??
Wij hebben een zomerslaapzak en dan een laken en deken. Maar die schopt ze meestal weg,de laatste tijd. Denk dat ze gewoon moeten wennen aan de bewegingsvrijheid al is dat wel lastig. De verwarming iets aan doen?
Puckababy helpt hier heel goed. Kijk maar op hun site. Je hoeft je baby niet heel strak in te bakeren maar ze hebben geen last van maaiende armpjes...