Wat geef je voor het slapengaan? Wij hadden een fles, maar een paar weken geleden werd hij om 3.00 wakker elke nacht en nu geven we een bord pap om 19.30 en om 6.30 is meneertje wakker.
een papfles krijgt hij voor het slapen gaan, overweeg na vannacht een slaappil nee,natuurlijk niet. maar even zonder dollen,half 12 compleet overstuur wakker, 2 lag hij eindelijk in zijn bed maar sliep nog lang niet,heb een warme fles melk gegeven en toen weer stug terug gelegd. over 4 en hield hij eindelijk zijn mond. helaas leed is al geleden..........een heel gezin met slaap tekort, (behalve 1 want die ligt NU in coma) groetjes heel slaperige diana
Jeetje Diana, wat een rotnacht. Verdere tips heb ik helaas niet. Ons ventje is nu nog wel stil 's nachts, maar je weet het nooit met ze. Misschien vraag ik jou straks om tips... In ieder geval weltrusten voor nu denk ik.
Diana, moest even lachen omhoe je je stukje schreef, maar wat een nacht weer voor jou! Hoop dat het snel verbeterd, dat slaapgedrag van onze kleintjes.
was het maar waar,dat ik nu eventjes een beetje slaap kon pakken. dat zit er helaas niet in,moet er eerst 2 naar school werken. hoor alweer "leven'boven (hoe doet hij dat?klaarwakker en liggen spelen na zo'n nacht?) dus meneertje wil zo eten hebben. dan moet ik vandaag nog een paar afspraken na komen. tussen de middag ,dochter opvangen en weer naar school. en dan komt de oudste alweer thuis. nee,slaap zit er voor mij niet in vandaag. maar ondanks deze heerlijke gezellige wakkere luidruchtige nachten, is en blijft het een heerlijk ventje (die je met tijd en wijle eens even achter het behang wil plakken ) groetjes diana
Mijn dochter wordt gelukkig (even afkloppen) 's nachts niet wakker van de honger.. ze eet om 18.00 uur haar potje groente en dan een uurtje daarna yoghurt. Ze krijgt geen fles/papfles meer omdat ze dit niet nodig heeft. Gisteren heeft ze slecht gegeten en heb ik haar wel een papfles gegeven, maar dat was omdat ze haar groente niet wilde. Vanmorgen was mevrouw gewoon om dezelfde tijd wakker als anders, dus dat maakt ook geen donder uit. Belde net de oppas, daar ligt ze dus helemaal knock out te slapen... dat is pas frustrerend!
joh Samama, dat lekkere ding van mij,begroette mij vanmorgen met een grote lach(smelt) en heeft vrolijk een paar uur lopen spelen en brabbelen. alsof die niet wakker is geweest vannacht hij heeft een krappe anderhalf uur geslapen en lijkt niet moe te krijgen! ik snap niet waar hij de puf vandaan haalt, het hele gezin is bek- en bekaf,kinderen gingen met wallen tot op hun knieen naar school. manlief ging mopperend de deur uit om kwart over 5! en meneertje is niet kapot te krijgen snap jij het ,dan snap ik het. groetjes diana
Daar snap je toch niets van, dat ze bij anderen dan juist wel goed slapen? Dat heb ik ook wel vaker gehoord namelijk. En heb medelijden met het gezinnetje van Diana hoor. En dat manneke heeft niets in de gaten, die is de onschuld zelf !
heftig valt mee hoor! het is vooral eeeerrrrgggg luidruchtig kids hebben nu oordopjes in sinds gisteravond , hebben ze tenminste nog een beetje nachtrust. nu kan ik wel heel voorzichtig en zachtjes zeggen, dat het vannacht zowaar wat meeviel het duurde nu van 12.11 tot 2.03 en toen viel die in slaap. het is geen hele verbetering ,maar toch verbetering. dus wij juichen maar wel heeeeeeeeeeeel zachtjes dan he? groetjes diana
ja een klein uurtje, maar beter iets dan niets toch? die heb ik snel gepikt,toen hij ook sliep. naar een uur hoorde ik hem alweer huilen. maar goed,het hoort erbij. hoewel.........ik heb af en toe een last van visioen, komt een rubberen hamer in voor nee hoor,het jochie kan er ook niets aan doen, en ik kan het mij niet voorstellen dat het voor hem leuk is,al dat huilen en niet slapen. manlief wordt vannacht naar het logeerbed verbannen,compleet met oordopjes. hij moet er echt te vroeg uit ,om slaap te kort te komen. wel een leuk detail ,was dat het gister avond om 9 uur doodstil was hier in huis. we lagen allemaal in dromenland. ach komt wel goed(weet allleen nog niet wanneer ) groetjes diana
Die van ons is ook een stuk moeilijker op dit moment. lijkt wel of alle ritme eruit is. En hij word s nachts weer wakker. Eerder sliep ie bijna het klokje rond. Nu alleen maar hazenslaapjes. En inderdaad snel op van alles uitgekeken. Of dan ligt ie lekker in de box en ziet ie me niet meer dan is het brullen geblazen.
Hier ook dezelfde ellende, het zijn tanden (hij heeft er nog geen) of een sprong, althans ik hoop van ganser harte dat het snel overgaat dit. Het is al een week of 2 zo dat minder goed slaapt (het record was afgelopen maandag, toen hij overdag in totaal niet langer dan 40 minuten heeft geslapen), minder goed eten, veel mekkeren en niet lang zelf even kunnen spelen, kortom vermoeiend voor papa en mama.... 's Nachts valt het wel mee gelukkig, hij is niet vaker dan 1 keer per nacht wakker geworden (dat is voor hem overigens zeer uitzonderlijk, hij wordt nooit wakker 's nachts, is een goede slaper) en dan maximaal 3 kwartier of een uurtje feest dus best te doen. Duimen allemaal ladies dat onze kleintjes er nu snel doorheen fietsen! Ik vind dat ik nu na 2 weken wel weer aan de beurt ben voor een vrolijke en makkelijke periode . Succes allemaal! M
jammer dat je je woorden terug moet nemen. hier lijkt het iets beter te gaan,maar ik durf dat nog niet te hard te roepen. stel je voor ; ik roep blij dat het beter gaat , en meneertje laat vanavond meteen even merken dat ik het fout heb. groetjes diana