Whaaa, lekkende pampers!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door BrB, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    Ik baal als een stekker van die "rot" luiers. Sinds een paar weken wordt onze meid in de nacht wakker en dan is ze helemaal nat (zelfs haar slaapzak en soms ook haar lakens). Dat betekent dat we alles moeten verschonen en madam klaarwakker is (gelukkig super vrolijk ;) ). Pas na een flesje wil ze weer slapen (op zich ook niet verkeerd omdat het eten ook al een tijdje niet top gaat , maar liever niet natuurlijk :( ).
    Anyway, mijn vraag is eigenlijk: wie herkent dit en geeft me de gouden tip. Ze is ong. 9 kilo. Ik gebruik voor de nacht al de 4+. Het is wel een draaikont (van buik naar rug, naar zij, naar buik, tijgeren in bed).
    Moet eerlijk zeggen dat het soms lijkt alsof ze haar plas van de hele dag ophoudt voor de nacht, want soms zijn ze zo zwaar. Kan me dan ook wel voorstellen dat geen een luier dat kan houden :rolleyes: .

2. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    en heb je al eens een andere maat of ander merk geprobeerd? Hier heeft ons zoontje dat ook een tijdje gehad; pampers maatje groter en opgelost.
    Maar is 4+ trouwens niet wat groot? Kan je niet gewoon 4 nemen?
    Ik weet natuurlijk niet hoe je kindje gebouwd is; maar ons zoontje weegt ook bijna 9kg en hij is nog lang niet toe aan 4+ hoor. Misschien dat het lekt omdat het te groot is?

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

4+ is alleen maar hoger, verder niet breder. 4+ is vanaf 9 kilo. Ik gebruik het ook voor mijn zoontje, als ik maat 4 zou nemen plast hij er ook langs en met Pamers al helemaal. Vaak raden ze ook aan om voor de nacht een maatje groter te nemen als er veel langs geplast wordt

Ik zou ook eens een ander soort luier proberen.

4. angel11

angel11 Lid

12 okt 2006
    99
    0
    0
    Breda
    Komt me heel bekend voor.
    Onze dochter weegt 10.5 kg en ik had maat 4+ voor de nacht en nu heb ik maat 5 genomen voor de nacht en we hebben er gelukkig gen last meer van.

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Mischien geen fles meer geven voor het slapen gaan ? (weet alleen niet hoe oud ze is)

Hier nu over op nr 5 en onze meid is 10 kg. De kg op de verpakking zeggen niet zoveel vind ik.

6. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hier ook nr 5 van lidle of pampers en hij lekt niet meer door.....weegt net 9 kilo ;) (maar wel 80cm lang hihi)
    dus ik zou eens 1 maatje groter aanschaffen en kijken of dat al beter gaat :D
    grtz Ramona

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik heb hier laatst ook al een topic over geopend. Ik gebruiks sinds een week inlegluiers. Dus een pamper en dan nog een inlegger Dit werk super.. Kreeg ook de tip om 2 pampers over elkaar aan te trekken, dit nog niet geprobeerd..

8. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    hier hetzelfde met de gewone pampers. Met de active fit 4+ niets aan de hand.

Maar dan krijgt hij tijdens zijn late fles (ja, ik weet het...meneer is bijna 14,5 maand, maar hij wordt er toch echt wakker voor) nog een droge luier...

O, ja: hij weegt ruim 12 kilo.

9. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    lars is 13 kg en slaapt dik klokkie rond met pamper nr 4 zonder lekkage..... ik heb dus schijnbaar heel veel geluk :-D

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hier ook!

Afgelopen week heeft Matthew een week lang een natte luier, romper, slaapzak, pyjama, lakens etc....werd gek.
    Heb van alles geprobeerd....tot gisteren en vanmorgen eindelijk een prima resultaat.

Matthew is nu bijna 14 maanden oud en weegt ca. 11 of zo kg.

Ik doe hem een luier 5+ om, dan luier 4+ omheen en dan onderbroek overtrekken. (beide van Pampers)

Het werkt dus....maar voor hoe lang is dat?
    Hopelijk was vorige week maar een fase (dat was voor de 2e keer, een paar maanden geleden was het ook voorgekomen).
    Een hele zware sterke "volwassen" urine.

11. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Iza plast 's nachts ook zo veel dat ik al vrij snel over ben gegaan op nr 5 luiers. Gewoon een kwestie van uitproberen. Toen ik nr 5 nog te groot vond, maar 4+ het niet aankon, heb ik er 's nachts een maandverband (van Kotex, ademt tenminste) bij in gedaan. Werkt prima! Geen natte romper, pyjama, slaapzak en bed meer!

Deel Deze Pagina