Daar ben ik weer drama

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Jaimy en remco, May 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Haj meiden ik heb een paar maanden geleden als is een topic geopend van ons zoontje lorenzo. Hij is nu 19 maanden oud! Gezegt van het eet drama en slaan. Maar nu is dat eten nog steeds niet op gelost en voornamelijk het avond eten wil die echt niet ja alleen vlees meer niet!! Maar ook het slaan is er nog steeds niet uit als hij ze zin niet krijgt of als ik iets afpak pets tegen mij of wie dat op dat momment doet. Hij is zooo bijdehand!! Hij kan de ene keer 3 uur zich zelf vermaken en andere keer doet iej alles wat niet mag!!! Luisteren ho maar!!! Ik kan het 5 keer normaal zeggen of boos hij luisterd niet en wanneer moet je een kind straffe is dat goed op deze leefdtijd!! Heeft hier iemand ervaring mee? Ik ben zelf net weer in verwachting van de tweede en kan erg weinig hebben door die stomme hormonen!!! Dankjewel voor het lezen fijn wekend!!!

2. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

Mar 12, 2010
    1,003
    0
    0
    Waterland
    Kirsten is nu 13,5 maand en slaat mij en andere ook in het gezicht.
    Zij heeft het alleen niet door dat ze het doet, ze brult dan wel als ik zeg dat ze het niet mag doen.
    Als zij iets doet wat niet mag dan waarschuw ik haar 3x en dan zet ik haar weg. Echt straffen werkt nog niet (vind ik) op deze leeftijd.
    Blijft iig heel consequent, ook je partner!

succes en ik lees mee...;)

3. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Sep 12, 2007
    1,072
    0
    0
    Somewhere in my dreams
    Hoi,

Ten eerste van harte met je zwangerschap, gaat alles wel goed met je dan???
    Onze zoon is nu 22 maanden, hij eet de ene keer wel goed en de andere keer niet ....ook vlees is hier een favoriet! Wij proberen eerst dat hij zelf mag eten en maken complimenten als het inderdaad zijn mond in gaat....dat gaat ook steeds beter uiteraard...vaak met de aardappelen is hij snel uitgegeten dan pakken we een puzzel boekje ...we leiden hem af en lepelen de rest erin..meestal gaat dat wel goed...
    Of je kinderen van die leeftijd kan straffen is mijn antw. JA! je moet echt consequent zijn Nee is Nee en als hij echt niet wil eten...heeft hij pech...dan gaat hij vanzelf wel eten wanneer hij echt honger heeft hoor...hoe meer jij er een punt van maakt des te slechter dat hij gaat eten...praat met je partner onder het eten bijvoorbeeld gewoon over dagelijkse dingen...zodat de aandacht er voor het eten er niet is.....
    Echt in de hoek zetten of straf geven doen wij niet hoor, maar we geven hem wel even aan als iets niet mag....hij gaat dan vaak ook met een pruil lip huilen...dan weten we dat het overkomt ...hij zegt dat ook in zijn taal sorry en komt het dan weer goedmaken (handjes om je hoofd en een kus) en als wij dan zeggen doe je dat niet weer zegt hij heel gericht NEE....

Succes...en probeer te genieten van je zwangerschap...

Gr Marielle

Share This Page