Ik heb eens gelezen dat stellen waarvan de man uit een echt mannengezin komt meer kans hebben op een zoon dan een dochter. Ik vroeg me af bij hoeveel mensen dit klopte. Mijn vriend heeft 3 broers (geen zussen) en zijn vader heeft 6 broers (geen zussen). Wij zouden dus een grotere kans hebben op een jongen. Denken jullie dat dit inderdaad zo is of is het dikke onzin? Het is ons 1e kindje dus het maakt me weinig uit hoor, maar mijn gevoel zegt de hele zw.schap al dat het een meisje is dus ben nogal benieuwd bij wie deze beredenering allemaal klopte.
Ik denk dat in die bewering wel wat in kan zitten, maar het hoeft niet per se. Mijn vriend heeft 2 broers en 1 zus en wij krijgen een zoon. Maar mijn vriend zijn broer heeft 2 dochters....
Een vriendinnetje van mij is ook met een man uit een mannengezin en inderdaad.. zij kreeg een jongen. Mijn neef heeft ook alleen een broertje en inderdaad... ook een jongen. Verder ken ik geen voorbeelden, ken weinig gezinnen die of alleen jongens of alleen meiden hebben... Trouwens wel nog eentje. Een vriendin met een man met twee broers, heeft ook 2 jongens gekregen.
Mijn man heeft alleen een broer en onze eerste was een zoon, maar als het goed is wordt dit een meisje.
Geen idee of dat klopt..? Mijn vriend komt uit een gezin van alleen 4 zonen. Ikzelf uit een gezin van 2 dochters. Mijn vriend en ik verwachten nu elk moment een klein meisje...
toch een meisje dus?? Het gaat echt om de vaders kant wordt er gezegd. Dus in feite zou jij ook meer kans hebben op een jongen hoop dat je meisje snel komt!!
Leuk onderwerp! Mijn man komt uit een gezin met drie broers (1 aanvankelijk gezond meisje erbij, maar die is een paar weken na haar geboorte overleden aan griep). Zijn vader heeft ook weer de 3 broers en 1 meisje samenstelling. Hier dus genetisch ook meer kans op jongens, maar ik hoop eigenlijk op de combinatie! Ik weet het nog niet, maar blijf wel meelezen!
ik lees even mee mijn man komt ook uit mannen gezin 3 jongens en zijn vader heeft ook alleen een broer .
Mijn vriend heeft alleen maar twee broers, mijn vriend's vader had ook alleen maar broers. Maar wij hebben twee dochters gekregen.
Ik zie dat het nogal wisselt. Ik hoop over 2 weken te kunnen vertellen of het bij ons klopt of niet... ben zeeeeeer benieuwd
ik heb dit laatst aan het erfocentrum gevraagd, hun antwoord was dat als je partner vooral broers heeft, de kans op een jongen groter is. er zat een artikel bij, die zal ik even opzoeken en hier plaatsen, momentje.
mijn man komt uit een gezin met alleen 3 jongens in mei kreeg zn broer toch een dochter het blijft 50-50 ik geloof daar niet zo in.
de kans is dus niet 50-50, de kans op een jongen is wel degelijk ietsjes groter. maar dat betekent dus niet dat je geen meid kunt krijgen.
Mijn man komt uit een gezin met 2 broers en 1 zus. Wij hebben een meisje gekregen. Maar ik ben nu weer zwanger, dus ben benieuwd wat dit gaat worden!
moet er wel om lachen hihi Mijn eerste is een jongen en ben nu zwanger van een meisje mijn vriend komt uit een gezin van 14 kinderen 10 jongens waar van twee heel jong overleden zijn en vier meisjes dus het zeg helemaal niks groetjes hihi