Dames met man/vriend uit echt mannengezin??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door FutureMama81, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Vrouwen met partner uit mannengezin. Zoon of dochter??

1. Ik kreeg inderdaad een of meerdere zonen

2. Ik kreeg toch een dochter

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik heb eens gelezen dat stellen waarvan de man uit een echt mannengezin komt meer kans hebben op een zoon dan een dochter. Ik vroeg me af bij hoeveel mensen dit klopte. Mijn vriend heeft 3 broers (geen zussen) en zijn vader heeft 6 broers (geen zussen).
    Wij zouden dus een grotere kans hebben op een jongen. Denken jullie dat dit inderdaad zo is of is het dikke onzin? Het is ons 1e kindje dus het maakt me weinig uit hoor, maar mijn gevoel zegt de hele zw.schap al dat het een meisje is dus ben nogal benieuwd bij wie deze beredenering allemaal klopte.

2. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ik denk dat in die bewering wel wat in kan zitten, maar het hoeft niet per se.
    Mijn vriend heeft 2 broers en 1 zus en wij krijgen een zoon. Maar mijn vriend zijn broer heeft 2 dochters....

3. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Een vriendinnetje van mij is ook met een man uit een mannengezin en inderdaad.. zij kreeg een jongen. Mijn neef heeft ook alleen een broertje en inderdaad... ook een jongen. Verder ken ik geen voorbeelden, ken weinig gezinnen die of alleen jongens of alleen meiden hebben... Trouwens wel nog eentje. Een vriendin met een man met twee broers, heeft ook 2 jongens gekregen.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.371
    36.230
    113
    Mijn man heeft alleen een broer en onze eerste was een zoon, maar als het goed is wordt dit een meisje.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.371
    36.230
    113
    O en mijn vader heeft 4 broers en 1 zus en heeft 3 dochters, denk dus niet dat het klopt.

6. Rezah

Rezah Lid

19 mrt 2009
    56
    0
    0
    Flevoland
    Geen idee of dat klopt..?
    Mijn vriend komt uit een gezin van alleen 4 zonen. Ikzelf uit een gezin van 2 dochters. Mijn vriend en ik verwachten nu elk moment een klein meisje...

7. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    toch een meisje dus?? Het gaat echt om de vaders kant wordt er gezegd. Dus in feite zou jij ook meer kans hebben op een jongen ;) hoop dat je meisje snel komt!!

8. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Leuk onderwerp!

Mijn man komt uit een gezin met drie broers (1 aanvankelijk gezond meisje erbij, maar die is een paar weken na haar geboorte overleden aan griep). Zijn vader heeft ook weer de 3 broers en 1 meisje samenstelling.
    Hier dus genetisch ook meer kans op jongens, maar ik hoop eigenlijk op de combinatie!

Ik weet het nog niet, maar blijf wel meelezen!

9. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

ik lees even mee mijn man komt ook uit mannen gezin 3 jongens en zijn vader heeft ook alleen een broer .

10. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    #10 Vlinderbloem, 8 sep 2009
    Laatst bewerkt: 8 sep 2009
    Mijn vriend heeft alleen maar twee broers, mijn vriend's vader had ook alleen maar broers. Maar wij hebben twee dochters gekregen.

11. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik zie dat het nogal wisselt. Ik hoop over 2 weken te kunnen vertellen of het bij ons klopt of niet... ben zeeeeeer benieuwd :p

12. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

ik ook :D :D maar liever laat ik het jullie vandaag nog weten;)

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb dit laatst aan het erfocentrum gevraagd, hun antwoord was dat als je partner vooral broers heeft, de kans op een jongen groter is.
    er zat een artikel bij, die zal ik even opzoeken en hier plaatsen, momentje.

14. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    mijn man komt uit een gezin met alleen 3 jongens
    in mei kreeg zn broer toch een dochter
    het blijft 50-50 ik geloof daar niet zo in.

15. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

de kans is dus niet 50-50, de kans op een jongen is wel degelijk ietsjes groter. maar dat betekent dus niet dat je geen meid kunt krijgen.

16. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Mijn man komt uit een gezin met 2 broers en 1 zus.

Wij hebben een meisje gekregen. Maar ik ben nu weer zwanger, dus ben benieuwd wat dit gaat worden! :D

17. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Mijn vriend heeft 2 broers en wij hebben een zoon. Nummer 2 wordt vast ook weer een jongen. :D

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

moet er wel om lachen hihi

Mijn eerste is een jongen en ben nu zwanger van een meisje mijn vriend komt uit een gezin van 14 kinderen 10 jongens waar van twee heel jong overleden zijn en vier meisjes dus het zeg helemaal niks groetjes hihi

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    mijn vriend heeft 1 broer en alleen maar neven!!wij krijgen als het goed is een meissie.....

Deel Deze Pagina