8 Mei positief getest!! wie nog meer??

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Mystiqué, May 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    Hey Susan09 gefeliciteerd :D

2. Susan09

Susan09 Niet meer actief

Dank jullie wel allemaal, jullie natuurlijk ook heel erg gefeliciteerd!

We zijn gisteren dus voor het eerst bij de vk geweest, was erg leuk en informatief! Ze heeft geprobeerd het hartje te luisteren maar helaas nog niets te horen! Bloeddruk en alles zag er veel belovend en goed uit! We hebben maandag de 1e echo dus hopen dan meer te horen en te zien natuurlijk!
    Gisteren ook de as opa's, oma's, ooms en tantes ingelicht! Zo leuk al die reacties!

Merk alleen dak last heb van vlagen waarin ik me zorgen maak, omdat mn symptomen allemaal wat minder lijken te worden... :-S Nouja, eigenlijk mag je daar helemaal niet over zeuren he?
    En t scheelt, ik heb een vriendinnetje die verlodkundige is, dus als ik me zorgen maak, bel ik haar even op en pep-talkt zij me er wel weer doorheen!

Ik ben overigens 12 december uitgerekent! En jullie?

Groetjes Susan

3. hannah26

hannah26 Lid

May 11, 2009
    27
    0
    0
    leerkracht
    friesland
    Hai gefeliciteeeerd allemaal!
    Ik ben 23 dec uitgerekend. Maar moet a.s. woensdag eerst nog termijnecho. Dus de datum kan nog iets afwijken. Wel super spannend trouwens, die echo.
    Ik voel me vooral misselijk aan het eind van de middag en avond. De ene dag meer dan de andere. Volgens mij hoef je je dus niet meteen zorgen te maken als je je even iets minder zwanger voelt.

4. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    8 januarie uitgerekend ben nu ook nog maar 6 weken

5. hannah26

hannah26 Lid

May 11, 2009
    27
    0
    0
    leerkracht
    friesland
    Net onverwachts een echo gehad! Bij de dierenarts, hahahaha. :) :)
    Ik zag een grote boon en een navelstreng. Het hartje klopt!
    Het liefst vertel ik dit nu aan de hele wereld!

6. Mystiqué

May 9, 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    wow zeg , haha meen je dat nou echt :) :) :)
    als goed is ben ik of 7 januari of 8 januari uitgerekend, net als wiebertje.

iedereen gefeliciteerd!!! spannend he :p

7. Mystiqué

May 9, 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    echt leuk dat we bijna samen tegelijk uitgerekend zijn
    hebben jullie al enigszins goed last van symptonen ?
    als je even geen symptonen heeft hoeft dat niet gelijk verkeerd te betekenen toch? althans dat dacht ik.

8. hannah26

hannah26 Lid

May 11, 2009
    27
    0
    0
    leerkracht
    friesland
    hi mystique,

Volgens mij hoef je je echt geen zorgen te maken als je je de ene keer meer zwanger voelt dan de andere. Ik heb ook de ene dag veel duidelijker klachten dan de andere dag. O ja, als ik denk, ben ik nog wel zwanger, dan check ik even mijn borsten. (ja nog steeds hard, pfffiew) :)
    Als je er echt heel onzeker van wordt kun je altijd de vk bellen, toch? Dan wordt je vast helemaal gerust gestelt. Er zijn trouwens ook vrouwen, die helemaal nooit klachten hebben bij de zwangerschap... Het is allemaal zo verschillend.

ps. dat van de dierenarts is echt waar. Mijn kat moest een echo voor zijn hart. Toen vroeg de dierenarts of ik ook even wilde. (het echo-apparaat kon dus ook gewoon bij mensen woden toegepast). supprise. :D

9. Mystiqué

May 9, 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    oh dankje, ja ik tjeck mn borsten ook en dan denk ik ook auw ja ok. phiew! :)
    maar wat funny zeg dat dat kan bij een dierensarts, ik geloof dat mijn kat ook er nog heen moet :) :D haha nee hoor. hoeveel katten heb je? en weet jij hoe dat zit wat betreft katten en je zwangerschap. want ik heb er 4. :oops: ben gek op ze.
    4 juni mag ik naar de vk. en dan hoor ik het ook wel. ben dan 8 weken geloof ik.

liefs

10. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    Ik dacht ook dat als de klachten minder werden dat het verkeerd ging , maar het is een combinatie als je ook krampen en bloed verliest wat ik 5 april heb gehad. Het schijnt dat de klachten ook kunnen afwisselen en erger of minder worden dus daar moeten we ons niet te druk om maken (Anders word ik gek :confused: )

Gelukkig voel ik me hartstikke goed :D en ben de 6 weken al gepaseerd.

11. Mystiqué

May 9, 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    hey hey,gelukkig dat je je goed voelt wieber.
    zojuist naar toilet, had met afvegen lichtrose op wc papier met wat slijm. verder geen pijn of krampen.

12. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    hey mischien kunnen we dit gesprek wel verplaatsen naar een club de 8 mei club?
    is maar een idee

En dat beetje bloed bij het afvegen hoeft niks te betekenen kan heel normaal zijn tijdens een zwangerschap.

en je heb ook geen krampen enzo dus maak je niet te druk he!!!

13. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    We kunen ook gewoon hier verder kletsen hoor

14. Mystiqué

May 9, 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    ik wil gerust verhuizen hoor naar ander topic, linkje alstjeblieft? :D
    ja verder hoop ik ook dat het niks betekende die afscheiding. ben beetje rillerig nu van de zenuwe.

15. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    Alles is spannend in een zwangerschap, ik kan er over mee praten ik maak me ook altijd overal druk om.

laat me wel even weten hoe het verder afloopt he??

16. Mystiqué

May 9, 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    hey wiebertje.
    zojuist terug van mn eerste avond dienst in tijden. gewerkt van half 3 tot 11 uur. maar jeetje last van mijn rug, nu al. ( in het midden van mn rug )
    ik heb op mijn werk een dun inleg kruisje ingedaan, het is nu heeel licht zo af en toe dun lijntje caramel achtige kleur met lichtrose gloed? verder geen krampen of iets. pijn in mn rug van het zware werk in de zorg. mn eerste dag bij mn nieuwe baan. ik denk maar hoop van niet , dat het me erg gaat tegen vallen het werk in de zorg weer.
    ik hoop nog steeds dat die afscheiding niks betekend.

wel iets leuks meegemaakt. kon gelukkig mn ei een beetje kwijt aan een collega die pas was bevallen, haar zoontje die nu 3 maanden is die kwam naar het werk omdat ie borstvoeding nodig had. ik heb m vast gehouden , ze zegt zo en hoe voelt dat nou he , ik moest lachen maar dat kleine ding ook, het was echt super gewoon wat een poppetje zeg. :p

en hoe gaat het nou bij jou???

liefs moi

17. Mystiqué

May 9, 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    hey meiden,

ik geloof dat verdwenen is...ik hoop dat het wegblijft, maak me alleen maar zenuwachtig.

gaan we nog verhuizen naar nieuw topic? zal ik er 1 aanmaken en deze sluiten, of is er al 1 met 8 mei :D

18. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    ik heb hem net aangemaakt bij zwanger zijn en dan clubs

19. Mystiqué

May 9, 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
  20. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Alsnog gefeliciteerd :) Geniet er lekker van !

Share This Page