8 mnd. nog steeds om 5.00 uur flesje... tips gevraagd

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Jenny1980, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja dat hadden we hier ook, apart he. Wat hij ook gegeten/gedronken had, hij werd stipt 5.30 wakker.

2. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Wij komen er best gemakkelijk achter of het honger is. Speentjes doen we niet aan dus als Simone huilt troosten we haar en als ze stil is en meteen weer begint te huilen als we haar in bed leggen dan is het honger en helpt eigenlijk niks anders meer. Dus maken we dan een flesje. Kunnen we lekker genieten van een rustmomentje met onze dochter en daarna weer lekker naar bed :)

3. Sandy01

Sandy01 Bekend lid

5 okt 2009
    727
    306
    63
    Rick, de oudste, sliep met 6 weken al door. Vond ikzelf wat minder omdat ik dan 's-nachts moest afkolven omdat ik op springen stond.

Maaike kreeg, tot haar overlijden met 10,5 mnd, 's-avonds om 11 uur nog een papfles en sliep dan gewoon door tot een uur of 7.

Sven heeft ook tot bijna een jaar een fles om 11 uur gekregen en sliep dan ook door tot 7 uur. En nu slaapt hij van 7 tot 7 en mag ik verder niet klagen.

Ik wil dus zeggen, probeer gewoon een papfles rond een uur of 11 en bouw dat heel langzaam af. En als het geen honger is, dan je kindje in bed laten liggen, een speentje geven en dan weer rustig de kamer verlaten.

Sandy

Deel Deze Pagina