Krampjes bij gebruik daktarin

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eden28, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Mijn dochter heeft waarschijnlijk weer spruw omdat ze bij het drinken enorm klakt en er toch weer een witte waas op haar tong zat. Ben weer begonnen met daktarin. Ze heeft alleen nu Sinds ik het gebruik last van krampjes op het einde van de fles en tussendoor laat ze enorm veel scheetjes. Ik doe echt helemaal niks anders dus lijkt me van de daktarin te komen.

Herkent iemand dit?

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Wij mochten tot 3 maanden geen daktarin gebruiken omdat het spul te dik zou zijn en ze zich hierin kan verslikken. Wij kregen nystatine mee, dat hielp pas na 3x. Heb nog een dicht flesje over.

Wat heeft de huisarts gezegd?

3. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Met 2 weken had ze spruw en 4 kuren nystatine gehad dus dat werkt niet helaas

4. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Kreeg eerst ook geen daktarin mee maar weet hoe goed dat werkt dus kreeg het na 4 kuren gelukkig.

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik zou daktarin niet geven hier mocht het niet voor de 12 maanden omdat ze er in kunnen stikken.

Als dat andere niet werkt zou ik voor violet gaan

6. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Daktarin is alleen gevaarlijk als je een theelepel geeft zoals normaal gebruikelijk is. Bij kleine babies hoef je echt maar een erwt te geven en dat is echt niet gevaarlijk

Deel Deze Pagina