ovulatie test te laat gedaan, wie kijkt mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lietjuh, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik had deze maand met ovulatie testen willen gaan testen. Schoot me vandaag pas te binnen dat ik ze had liggen. Snel een test gedaan. Niet heel positief lijkt me. Ben bang omdat ik nu al op dag 14 zit dat we te laat zijn. Toch vanmorgen voor de zekerheid het nog maar even gezellig gemaakt. En drie dagen geleden ook.
    Morgen weer testen als ze die dan lichter is weet ik zeker dat we te laat zijn.
    Maar als er een tweede streep op de testen staan dan is er toch wel iets aanwezig?

Bijgevoegde bestanden:

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Nee hoor,dit zegt niks.Ook niet als hij lichter wordt nu...Elke vrouw heeft de hele cyclus LH in de urine waardoor je dus dit soort streepjes kan hebben.

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik zou in de vroege avond nog 1 doen en morgen. Het kan best dat je een kortere lf hebt en dat je ei nog niet gesprongen is.

4. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dus ovulatie testen worden na de eisprong niet persee lichter?
    Ik zal begin van de avond er dan nog eentje doen. Ben benieuwd.
    En anders gewoon volgende maand netjes op tijd beginnen met de testen.

5. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Test van vanavond is amper een streep op te zien in vergelijking met die van vanmorgen.
    Kan dat zo wisselen op een dag?
    Volgende maand zal ik vanaf dag 10 wel gaan testen 2 keer op een dag. Maar lopen de testen dan op of staat er ineens een knaller op zo'n test? Ik snap het nog niet zo goed.

Bijgevoegde bestanden:

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ze worden gewoon negatief,net als deze.

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Antwoord op eerste vraag:Ja,dat kan.
    antwoord op tweede vraag:kan allebei.
    lees anders gewoon de gebruiksaanwijzing nog eens door.

8. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    image.jpg

Dit waren de mijne 😉.. Denk dat je ei al gesprongen is nu, en daarom de test afloopt. Heb ik ook altijd!

9. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Die gebruiksaanwijzing vind ik erg onduidelijk pipo30 vandaar ook dat ik het hier op het forum vraag.
    Daar is dit forum toch voor, ervaringen uitwisselen!
    DNM, Dank je voor de foto dit ziet er duidelijk uit. Daar heb ik wat aan.
    Volgende maand maar even in de agenda zetten wanneer ikik moet beginnen met die testen. Anders vergeet ik ze weer haha

10. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    Graag gedaan en succes!!
    Maarre, hij loopt af, dus je eitje is mssn gister gesprongen! Wel klussen hoor vandaag!!! Ik heb zelfs vandaag nog geklust terwijl hij gister al lichter was. Maar ik weet dat de me ei van de zondag op maandag nacht is gesprongen! 😉

11. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw

Hoihoi!!! Ik ben ook begonnen met testen van de action. Ik begon op dag 12. Zal even een foto plaatsen. Je ziet dat die van 12.15 positief is. Binnen 48 uur springt je ei. Dus klussen maar! Als je ei gesprongen is( wat je niet voelt) dan heb je nog 24 uur om te klussen want hij leeft dan nog 24 uur. Daarna is de kans voor bevruchting vele malen kleiner.

Een ovulatie test kan na de piek nog een dag of 2 dagen knal bljven, maar je moet van de eerste positieve test uitgaan dat is namelijk je piek. Hierna word die lichter. Zo niet, dan raad ik je een zwangerschaps testje aan. Het wil nu niet zeggen dat die van jou al geweest is. Hij kan nu lichter zijn dan jou eerste test, en morgen bij wijze van ineens knal. Testjes hoeven namelijk niet op te lopen. Je kan van een lichte test ook ineens naar knal gaan. Ik zou door blijven testen en anders volgende maand indd op dag 10 beginnen!:):)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,2 KB
      Weergaven:
      1
  12. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dank je wel star87. Je uitleg en de foto is heel duidelijk.
    Ik hou het nog even in de gaten met testen.
    En volgende maand ga ik ze op tijd doen.
    Ben benieuwd.

13. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Je moet even kijken hoelang je cyclus is en dan kijken in de gebruiksaanwijzing vanaf wanneer je het beste kunt beginnen met testen;)

14. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Vanmorgen toch nog even een test gedaan op hetzelfde tijdstip als gisteren. Het tweede streepje is nog lichter dan gisteravond. Ik denk niet dat doortesten zin heeft.
    Volgende maand ga ik een combinatie maken van temperaturen en die ovulatie testen. Eens kijken wat daar uit komt. Ik heb het vermoeden dat mijn ei sprong vrij vroeg is.
    Op zich hebben we wel redelijk vaak geklust afgelopen week dus misschien hebben we geluk.
    Ik wacht het af.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina