herkent iemand dit?

Discussion in 'Zwanger worden' started by ons wondertje, Jun 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ons wondertje

Jun 19, 2013
    77
    0
    0
    Paar dagen geleden had ik berichtje hier geplaatst dat ik zaterdag tot onze grote teleurstelling toch was beginnen met vloeien klein beetje :(
    Ik was toen 2 weken overtijd en had deze week gepland om nieuwe test te gaan doen of anders naar huisarts voor bloedtest omdat mijn 1e test negatief gaf.
    Ik heb verschillende echte symptomen gemerkt al die tijd dat zelfs mijn vriend, die heel nuchter is het enorm opviel.

Nu bleef ik maar de zware volle borsten houden en ook gevoelig en ook de tepels blijven groter met van die puntjes, ben ook nog moe.
    Dit heb ik nog steeds en het vloeien is ook heel apart, de verloskundige zei me al en daar had ik al beetje rekening mee gehouden al; omdat mijn borsten gevoelig zijn dat dit kan bij een miskraam van 6 weken en dat het hormoon nog in je lichaam zit, dat dit langer aanhoudt.

Maar het vloeien gaat niet gepaard met buikkrampen of stolsels erbij, het is wel helderrood.
    Zaterdag klein beetje, zondag voor 2e dag meer dat ik ook maandverband nodig had, 3e dag stop voor bijna hele dag en gisteren paar uurtjes nog wat gevloeid.
    het is zo apart dit normaal met menstruatie vloei gewoon aan een stuk door voor 5 dagen ongeveer.

De verloskundige zei ook omdat het niet gepaard gaat met buikpijn of krampen of stolsel dat misschien de zwangerschap nog wel intact is, maar wil mezelf niet valse hoop geven.

Vroeg me af of misschien iemand van jullie hier zich in herkent?

hoor graag van jullie.

:)

2. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

Aug 18, 2012
    927
    1
    0
    Ik herken het niet, maar wil je wel veel sterkte wensen. Balen die onzekerheid!

3. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Mag ik vragen of je een positieve test hebt gehad, dit kan ik niet terugvinden in je berichtje. Wanneer ben je begonnen voor een kindje?

4. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Je hebt alleen nog een negatieve test gehad? Dan zou ik er niet van uitgaan dat je zwanger bent lijkt me.. (Of heb je wel posi getest?) Waarom doe je niet nu of morgenochtend nog een test, als er dan een tweede streepje te zien is zou ik om de dag erna testen om te kijken of streepje duidelijker word.. Dan kan t idd heel goed dat de zwangerschap nog goed is!

Succes met wachten, altijd rot!! :(

5. ons wondertje

Jun 19, 2013
    77
    0
    0
    Lief en dank jullie wel al voor deze reacties :)

Het ergste vind ik nu de onzekerheid ja; als het niet zo is dan wil ik verder kijken en verder gaan met alle vertrouwen.

Ik heb toen ik net overtijd was een test gedaan die gaf negatief; toen kreeg ik het advies te wachten week ongeveer omdat ik behoorlijk wat zwangerschaps symptomen had; pijnlijke en volle borsten, moe, meer eten, emotioneel, humeurig, menstruatie achtige krampen in baarmoeder, vaker plassen en het hcg hormoon nog kon stijgen en dit wilden we deze week dan hebben gedaan, maar begon dus zaterdag met vloeien. :(

Ik ga er ook vanuit dat ik niet zwanger ben, maar vind het apart dat mijn borsten wel nog zo blijven, zwaarder en voller en ook anders van vorm :(

We zijn bezig voor ons wondertje sinds vorig jaar april, heb in september een vroege miskraam gehad helaas, maar gaf me wel vertrouwen dat het kan.
    Afgelopen maanden wat uitdagingen gehad en nu weer aan het genieten om zwanger te mogen worden.

ik ben een jonge gezonde sportieve vrouw van 40 en we willen heel graag samen een kindje :)
    Het is zo welkom

6. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Ik snap heel goed je onzekerheid! Mijn vraag over wanneer jullie zijn begonnen was eigenlijk omdat ik mezelf wel herken in je verhaal.

Ik ben zelf in april gestopt met de pil. Had ook last van al die kwaaltjes waarvan ik gelijk dacht dat ik wel zwanger zou zijn.. Toen op een gegeven moment heeeele pijnlijke tepels en een week later (na ruim 7 weken) ongesteld geworden terwijl mijn menstruatie nu na het stoppen heel anders is dan daarvoor. Heb niet 1 X buikpijn gehad en het duurde maar heel kort.

Dus vandaar dat is dacht misschien is dit bij jou ook het geval maar dat lijkt me sterk als je al een tijdje bezig bent..

Hoop voor je dat je snel zekerheid hebt!!

Share This Page