Mijn eisprong was op dag 20. stel dat dit ei dan bevrucht is zou hij 7-10 dagen later innestelen. dit zou dan max dag 30 zijn, mijn nod zou normaal dag 31 zijn maar dan heeft het voor mij dus geen zin om te testen gezien er dan niet voldoende Hcg is opgebouwd mocht het raak zijn. vanaf wanneer kan ik dan testen? of zou het met een vroege test ( tot max 6 dagen voor nod) al wel kunnen? ( ik voelde op dag 28 1 felle steek in mijn baarmoeder dus hoop dat dat innesteling was) ** dan wel even handig bij te vermelden dat ik nu op dag 30 zit.
Zou op dag 32 dan een test doen als je nog niet ongi bent. En anders nog een paar dagen later, blijft spannend dat afwachten!
Hoe lang is normaal je lutuele fase? Dus tussen je ei en nod in? Dan zou ik dat namelijk bij de 20 optellen.
Je kunt in principe altijd testen vanaf 12dpo, dus 12 dagen na de eisprong. Dan testen verreweg de meeste dames zichtbaar positief. Vanaf 14dpo zou je test echt duidelijk moeten zijn.
ok dank, ik zit nu 14 dagen na eisprong, maar negatieve test. ook nog geen ongesteldheid dus nog geen idee. moet het nog maar afwachten ben ik bang. gisteren wel roze verlies gehad dus op 13 dpo.. dus of voorbode ongesteldheid, of ik hoop een hele late innestelling maar weet niet of dat kan.