Ik heb sinds gisteren pijn in mijn onderbuik , deze morgen een hoopje doorschijnend slijm verloren . Normaal doe ik niet aan ovulatietesten maar omdat ik toch wou weten of dit eventueel met mijn eisprong kon te maken hebben toch me er op gewaagd. Vanaf wanneer is zo een test echt positief? Deze is van daarnet
Even donker of donkerder dan de controlestreep. Deze is dus nog niet positief. Bij mij zijn die symptomen die je beschrijft wel de aanloop naar de eisprong. Meestal is die bij mij een dag of 3/4 erna, dus ik zou wel door testen.
Kan aan de concentratie van je urine liggen. Ook kunnen je testen verschillen in de loop van je cyclus. Met dit soort testen moet je door blijven testen tot je je knaller hebt.
Bij mij is de test eerder positief dan de pijn. Als de pijn er is dan wordt de test ook al wat lichter. Meestal was het bij mij op CD 16 positieve test, dag erna pijn en dag daarna eisprong.
Dan hoop ik maar dat we dit weekend genoeg geklust hebben , vriend is er niet tot woensdag avond maar we hebben er vrijdag , zaterdag, zondag en deze morgen aan gewerkt
Deze is van vandaag en lijkt donkerder dan gisteren , nu ben ik bijna zeker dat ik mijn eisprong gisteren gehad heb , drukkende pijn die op een moment heel veel pijn deed en daarna afnam sindsdien ook alleen nog maar een zeurende pijn aan 1 kant .
de pijn die je hebt is de laatste groeispurt van het eitje. Het springen zelf voel je dus niet. Klopt dus ook met je test. Die is positief dus gaat je eitje binnen 48 uur springen
Ok bedankt ! Het zal dus niets voor deze maand zijn ! Mijn vriend is weg tot woensdagavond en dan zal het waarschijnlijk te laat zijn . De laatste keer was maandag morgen
Kan het dat mijn eisprong toch al is geweest ? Mijn temperatuur is verhoogd en ik heb bijna geen afscheiding meer ?
ja had gisteren een piek op je ovulatietest toch? Dan kan je ei gesprongen zijn ja. Die springt na de piek binnen 24 - 48 uur. En als ie gesprongen is dan neem een temp stijging waar. Je ei leeft na het springen ook nog 24 uur dus vanavond is nog steeds zinvol