8 oktober volle maan

Discussie in 'De bevalling' gestart door Leen82, 5 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rxy88

Rxy88 Actief lid

7 jan 2014
    324
    0
    0
    leen82 de reden dat ik word ingeleid is omdat ik op ben, zowel lichamelijk als geestelijk.
    Er is de afgelopen maanden heel veel gebeurt, dat het genoeg is geweest.
    En het is mijn 2e en goed op gewicht, dat is vooral het belangrijkste

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Ik ben de 16e uitgerekend, maar heb al een tijdje 8 oktober in mn hoofd, niet wetende wanneer het volle maan is.... Aangezien alles hiernog ernstig rustig is had ik de datum in mn hoofd al veranderd van 8 naar 18, maar nu ik weet dat het volle maan is...hoejj spannend.. Zou het dan toch?

3. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Nu is het hier nog rustig. Alleen beetje trekkend gevoel in liezen en menstruatiekrampjes. Nog ong. 16 uur tot volle maan! Succes dames :D

4. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Klinkt vervelend... Blij voor je dat inleiden kan! Succes!

5. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben heel benieuwd hoe jullie verloskundige reageren en of ze jullie ook hebben gestript. Zit er ook aan te denken om er naar te vragen namelijk. Succes allemaal nog effies :)

6. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Ik meld mij ook hier. 25 oktober uitgerekend, maar een groot kind en bekkeninstabiliteit.
    Gisteren heb ik een valse start gehad en had toen 1 cm ontsluiting. Mijn baarmoedermond was voor de helft verweekt.
    1-2 uur geleden ben ik mijn slijmprop verloren. Het is nu nog rustig dus ik wacht "geduldig" af.

7. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Gisteren heel de tijd het gevoel gehad alsof mijn onderlijf steeds in een bankschroef werd vastgedraaid. Voelde als één grote blauwe plek. Nu helemaal niks meer. Ik vrees toch dat die volle maan hem niet gaat worden voor mij :(

8. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanacht weer niks gebeurd :(
    Raak nu zelfs teleurgesteld ervan!!!!

Mijn zoontje is met 39,6 geboren , zou vanmiddag om 15.58 zijn...
    Bijzonder momentje zo !!

Hoe is het hier verder ?? Het word weer tijd voor baby's !!!!

9. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Nog geen baby hier....

10. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Hier ook complete rust... Straks dus maar naar VK (14 uur). En vragen om strippen. Nu eerst garage opruimen met vriend, beweging is goed om baby te lokken zeggen ze...

11. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Hier ook alles rustig. Gisteren na het strippen lichte krampjes maar niks noemenswaardigs.

En heeeeeeeerlijk geslapen. Eindelijk weer eens.

12. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    De volle maan lijkt wel voor rust te hebben gezorgd. Hier ook verder een rustige nacht gehad. Goed geslapen .

13. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    hier ook een goede nacht. baby houdt zich rustig en geen gerommel of iets......
    denk niet dat de volle maan gaat helpen ;)
    om half elf naar de gyn vandaag

14. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Zo, ik zit nu achter de pc dus kan even beter reageren op voorgaande berichten.

Bebe, ze hebben gisteren een voorzichtige poging tot strippen gedaan. Mijn baarmoedermond lag nog erg ver naar achteren, dus hij kon er niet heel erg goed bij. Was al blij dat er überhaupt al wat gaande was in mijn lijf zodat hij het kon doen haha. Maar het was eerder een misselijk gevoel dan dat het zeer deed ja. Voor niets druk gemaakt :)

Roxannekuh het was voor mij gisteren de eerste keer strippen hoor :)
    Ja bagger die laatste loodjes hè. Zeker vragen vandaag. Wie weet...

Rxy88, vervelend om te horen. Hopelijk gaat het na de bevalling snel beter met je. En hopelijk mag je snel bevallen!

Saar82 haha moet wel lachen hoe je het omschrijft. Ah joh, volle maan moet het nog worden... wie weet ;)

Poisson succes straks bij de vk. Misschien kun je ook een nummertje maken in de garage ;) schijnt ook de boel op gang te kúnnen brengen :D.

Hier is het dus ook verdacht rustig. De kleine zelf ook trouwens. Gisteren soort van gestript. Gynaecoloog kwam er niet zo heel goed bij omdat mijn bmm nog ver naar achteren lag. Heeft een klein beetje gerommeld daarna, maar niks noemenswaardigs.
    Dus ik verwacht er zelf vrij weinig van. Lijkt me sterk dat het straks ineens begint haha.
    Vrijdag weer terug richting gynaecoloog. Laten we wel wezen, 10-10 is ook een mooie datum ;);) hahaha

Hopelijk straks toch een succesverhaal hier van iemand. Good luck lady's.

15. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    weer helemaal goed gekeurd bij de gyn......mag volgende week donderdag terug komen.
    heb niet gevraagd om te toucheren.....was eentje die ik nog niet eerder gehad had dus durfde niet:)

16. bebe11

bebe11 Lid

25 mrt 2014
    74
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hai allemaal, nou bij mij is het juist onrustig. Heb sinds 4 uur vannacht niet geslapen vanwege voor weeën:(. Heb er nog steeds last van. Ben wel naar de vk geweest. Maar ze heeft niet gestript, wel gekeken. Mijn lichaam is dus al bezig met de nodige voorbereidingen en ik kan misschien morgen of overmorgen bevallen.;) Erg spannend maar voor nu wel vermoeiend hoor.:)

17. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Spannend! Had je al ontsluiting? Of iig verweekte baarmoedermond? Ben nieuwsgierig ;)

Seks is hier al verbannen sinds week 20 ofzo... Zowel vriend als ik vinden het naar idee met kind zo dichtbij. En echt sexy voel ik me ook niet. Dus, seks om bevalling op te wekken zit er niet in. Helaas. Al las ik laatst dat er 3 liter sperma nodig is... Gaan we ook niet redden natuurlijk :D

18. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Nijma wat jammer. Hopelijk haal je de volgende afspraak niet ;)

En spannend bij jou Bebe. Fingers crossed.

Ik had net energie voor 10. Moet ik normaal het huishouden verdelen over de hele week, voelde ik me net super fit en mobiel voor mijn doen. Dus het huis is weer helemaal schoon haha. Dus ik merk de energie van volle maan alleen anders dan gepland haha.

Ach ja, dan gok ik op 10-10.

Nu wel harde buiken en enorme vocht voeten. Dus relax modus is aan.

19. bebe11

bebe11 Lid

25 mrt 2014
    74
    0
    6
    NULL
    NULL
    Leen ik hoop en duim voor je als er niks gebeurd, dan 10-10. Lekker zo even schoonmaken, misschien toch een teken??:D
    Ik lig ook nu zover het kan te relaxen;)

20. Trifan84

Trifan84 Lid

8 mei 2013
    25
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben vandaag 38 weken en 3 dagen (19 oktober uitgerekend) en van mij mag het ook vandaag komen met volle maan.

Mijn lichaam is totaal op, ik hou heel veel vocht vast, en heb heel veel vruchtwater. 's nachts al twee weken krampen maar er gebeurt niks.

Dinsdag gaan ze me strippen en ze laten me niet over tijd lopen dus dat is fijn!

Succes nog even voor jullie!

Deel Deze Pagina